خبرهای داغ:

آزادگان نماد عزت ملت ایران هستند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جوانرود گفت: آزادگان نماد عزت و شکست ناپذیری ملت ایران هستند.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۴۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی در آیین تجلیل از آزدگان جوانرود که با حضور مسوولان، آزادگان و خانواده های آنان برگزار شد افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ما مقاومت است و امروز هر موفقیتی که درعرصه های مختلف ملی و بین المللی داریم مدیون شهدا، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان و به ویژه مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: امروز مقاومت و ایثار ملت بزرگ ایران است که دشمنان این ملت را پای میز مذاکره کشانده است و مجبور به قبول خواسته های این ملت کرده است.
وی تاکید کرد: پیروزی ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای تنها در مدت پنج ماه یا یک سال بدست نیامده است بلکه پیروزی ما در مذاکرات هسته ای به خاطر37 سال مقاومت ملت شریف ایران اسلامی است.
رییس بنیاد شهید و امو ایثارگران جوانرود نیز با تاکید بر جایگاه والای شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان گفت: آزادگان در طول اسارت خود با شکنجه های مختلف جسمی، روحی و روانی مواجه بوده و رنجها و مشقتهای زیادی را متحمل شده اند که هنوز تاثیرات آن بر بسیاری از این عزیزان باقی است.
امان اله وطن دوست با اشاره به 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان افزود: بازگشت این عزیزان به وطن نقطه عطفی در تاریخ کشور اسلامی ما است.
وی تصریح کرد: رژیم بعث با پشتوانه چند کشور استعمارگر جنگی نابرابر را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرد و در این خیال به سر می برد که می تواند انقلاب نوپای ما را به زانو در آورده و اهداف خود را در این کشور پیاده نماید اما رزمندگان اسلام ثابت کردند ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیم قدرتهای پوشالی نخواهد شد.
شهرستان جوانرود 30 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار