خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه گفت: طرح تجزیه جهان اسلام بعد از امپراطوری عثمانی همواره نقشه استعمار پیرانگلیس بوده و هست.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۵۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما روز دوشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد حماسه شکست حصر پاوه که در سرسرای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد افزود: مردم پاوه همواره در طول انقلاب اسلامی حماسه ساز بوده اند و استقبال بی نظیر از مقام معظم رهبری در سال 90 گویای وفاداری آنها به انقلاب، نظام و رهبری است.
وی نقش ماموستا قادری امام جمعه پاوه را در این مسیر محوری حائز اهمیت دانست و گفت: هدایت و رهبری ایشان در طی مسیر و حضور همیشگی مردم پاوه کاملا آشکار و گویاست.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حماسه مردم پاوه در سال 58 و ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران به دنبال تسخیر بسیاری از شهرهای کردستان بودند که با تصرف پاوه استقلال مناطق کردنشین را از ایران اعلام کنند.
آیت الله علما افزود: پیام قدرتمند و روحبخش حضرت امام (ره) و مقاومت و ایستادگی مردم پاوه در کنار رشادت و فداکاری پاسداران و شهید چمران این خیال عبث دشمنان را به بوته فراموشی سپرد تا پاوه همچنان پاره ای از خاک پاک ایران اسلامی باشد.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: هدف ما از برپایی این آیینها حفظ و تقویت ارزشها و انتقال آن به نسل جدید همراه با بصیرت، بیداری و آگاهی بخشی است.
آیت الله علما با بیان اینکه امروز جوانان ما از هر زمان دیگری بیدارترند افزود: اگر امروز رییس جمهوری امریکا در تریبون های رسمی به قدرت ایران اسلامی اذعان می کند و قدرتهای بزرگ جهانی ماهها در کنار ما بر روی میز مذاکره می نشینند تا حرف های ما بشنوند نتیجه ایثار، فداکاری و نثار خون شهیدان است که به ما و کشور ما عزت و افتخار بخشیده است.
شهرستان پاوه با جمعیتی افزون بر 59 هزار نفر در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.
ارسال نظرات