خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تبیین موثر ماموریت‌های بسیج باید با کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین با اولویت تربیت مقدم بر آموزش در سرلوحه کار باشد.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۵۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در حسینیه سپاه ناحیه گیلان‌غرب اظهار داشت: کیفی سازی حلقه‌های صالحین ، اولویت کار تربیت بر آموزش  و اولویت دادن به جذب، نظر به  ظرفیت حوزه بسیج خواهران به عنوان یک پتانسیل ارزشی و همیشه در صحنه  باید در سرلوحه کار قرار داده شود.

سردار ریحانی با اشاره به تاریخ مقاومت مردم گیلان‌غرب، گفت: مردم گیلان‌غرب به واسطه ارادت به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و در راستای دفاع از تمامیت مرزی جمهوری اسلامی در 8 سال دفاع مقدس همواره پای کار بودند و در میدان‌های دفاع با مجاهدت و رشادت جنگیدند و در حوزه مرزداری و انقلابی بودن خود بالغ بر 750 شهید و هزاران جانباز  و آزاده و ایثارگر تقدیم کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امروز تداوم روحیه انقلابی در این منطقه باید از جانب بسیج و سپاه تقویت شود، افزود: باید با تلاش روزافزون سپاه و بسیج روحیه مقاومت مردم در این خطه همچنان حفظ شود.

سردار ریحانی بیان کرد: اسلام ناب یک پرچم واحد دارد و نباید برخی با بی‌تفاوتی به ترویج آموزه‌های دینی، بی‌انگیزگی و تفکر سکولاری را دامن بزنند و ما البته در این حوزه افتخار داریم که چنین نیرویی در بدنه بسیج وجود ندارد چرا که همه دل در گروه انقلاب و ولایت فقیه دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمن روحیه ایثارگری و مقاومت را در ملت ما و در شهرهایی همچون شهر گیلان‌غرب بر نمی‌تابد و از این سو سعی در القای بی‌تفاوتی در بین مردم ما را دارد.


ارسال نظرات