خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه گویا برخی معتقدند ما بایستی مبانی و سلوک رفتاری غرب را بپذیریم، گفت: وادادگی دولت در مقابل غربی ها، شرایط را بحرانی تر می کند.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۶۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، علیرضا احساندوست معاون فرهنگی سپاه صاحب‌ الزمان(عج)  با اشاره به رفتارهای نامتعارف برخی دیپلمات‌های غربی در دیدارهای اخیر با مسئولان کشور گفت: به نظر می‌رسد دولت فعلی در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی علی‌رغم ادعا و شعارهای مطرح‌شده، سیاست تساهل و تسامح را نسبت به ارزش‌های اسلامی در پیش ‌گرفته است، بنابراین مشاهده‌ رفتارهایی حتی بدتر از این نیز دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: متأسفانه دستگاه‌های سیاسی، دیپلماسی و فرهنگی، چنان وادادگی از خود نشان داده‌اند که شرایط را برای دهن‌کجی برخی از مسئولین غربی فراهم کرده‌اند و اگر فضا به همین نحو پیش رود بایستی منتظر شرایط بدتر از این هم باشیم.

احسان‌دوست تأکید کرد: ما نسبت به این روند به‌شدت منتقد هستیم و چنانچه این روند اصلاح نگردد نشان‌دهنده‌ این است که گویا برخی معتقدند ما بایستی مبانی و سلوک رفتاری غرب را بپذیریم.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان تصریح کرد: این شرایط تأثیر بسیار بدی بر جامعه خواهد گذاشت و باعث می‌شود تا آن عده‌ای که نسبت به ارزش‌های اسلامی بی‌توجه هستند، فضای جامعه را به سمت تفکرات خود سوق دهند.

وی ادامه داد: اکثریت مردم نسبت به این رفتارهای نامتعارف دیپلمات‌های خارجی ناراحت و نگران هستند و دولت بایستی در این مورد تأمل و توجه بیشتری داشته باشد.

احساندوست در پایان اظهار کرد: غربی‌ها دقیقاً به دنبال چنین فضایی هستند تا آرام‌آرام به غرب‌گرایان، تجدیدنظرطلبان و اصلاح‌طلبان غرب‌گرا داخلی سرنخ بدهند، ولی مردم و مسئولان نبایستی اجازه دهن‌کجی بیش از این را به غربی‌ها بدهند.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها