حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت: هرگونه تعلل در بستن راه‌های نفوذ دشمن؛ گناهی بزرگ است.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۷۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع زاده در گفت‌وگو با صبح مهریز به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) اشاره و افزود: تمامی سخنان معظم له باید دستمایه فعالیت و عملکرد مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: از محوری‌ترین بخش‌های سخنان مقام معظم رهبری در این دیدار همان بستن راه نفوذ دشمنان در سایه تلاش مضاعف و هوشیاری است.

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد گفت: معظم له در این دیدار امت اسلام و ملت قهرمان ایران را به درک موقعیت کنونی و شناخت در برابر توطئه‌های جدید دنیای استکباری آشنا کردند.

زارع زاده افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مسئله استکبارستیزی باید همواره مدنظر جدی مردم و به خصوص مسئولان باشد.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از هر حرکتی که موجب حضور دوباره و نفوذ دشمن در ابعاد مختلف شود باید به‌شدت مقابله کرد و هرگونه تعلل در این خصوص گناهی بزرگ است.

زارع زاده گفت: دنیای استکباری هیچ بویی از اخلاق و انسانیت نبرده است و همواره به دنبال اهداف شوم خود و سیطره برجهان است.

وی افزود: مسئولان باید با پیروی محض از منویات مقام معظم رهبری باقدرت در برابر توطئه‌های آمریکا و حامیان او ایستادگی کنند.

 

ارسال نظرات