فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز دختر، برگزاری 11 برنامه معرفتی و بصیرتی برای بانوان در مهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۸۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ،  حسین بدیع روشن ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در مسجد امام حسین (ع) مهرستان، اظهار کرد: دختران پاکی، وقار، عفت و معصومیت را از حضرت معصومه(س) یاد بگیرند.

فرمانده ناحیه بسیج و مقاومت سپاه مهرستان افزود: هنوز ابعاد مختلفی از زندگی حضرت معصومه (س) ناشناخته باقی ‌مانده و لازم است با استفاده از دهه کرامت، ابعاد مختلف زندگی این بانوی بزرگوار مورد مطالعه قرار گیرد.به ویژه دختران ایران اسلامی باید با مطالعه سیره عملی این بانوی بزرگوار، زندگی حضرت معصومه (س) را برای خود الگو قرار دهند.

وی با تاکید بر حفظ حجاب توسط دختران تصریح کرد: دختران باید در حفظ حجاب و شرافت خود تلاش کرده و با بی‌اعتنایی به ترفندها و هجمه‌های فرهنگی دشمنان در راستای توسعه  و تعالی معنوی خود تلاش کرده و تمام این توطئه‌ها را خنثی‌سازی کنند.

وی افزود : 11 برنامه ازجمله برنامه‌های بصیرتی، محفل انس با قرآن، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، نشست فرهنگی مادران پرچمدار جنگ نرم،  به مناسبت روز دختر در طول هفته اجرا می‌شود.

ارسال نظرات