به مناسبت آغاز دهه کرامت صورت گرفت

اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به لوداب

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت آغاز دهه کرامت تیم‌های بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی استان به لوداب و حومه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۹۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
سید هوشنگ رحیمیان ضمن تبریک دهه کرامت به برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این ایام اشاره کرد و گفت: به همت پزشکان بسیجی و پرستاران و دیگر دستگاه‌ها خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به نیازمندان و محرومان ارائه می‎‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برنامه‌های بهداشتی درمانی زیادی را با همکاری دیگر دستگاه‌ها در ‏سطح مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌کنیم‎، گفت: در راستای ارتقای بهداشت سلامت استان و به منظور ‏محرومیت‌زدایی از حوزه سلامت و تحول نظام سلامت تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند‎.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بر اساس رسالت و وظیفه کاری خود عزم راسخی برای رفع محرومیت‌زدایی در حوزه درمانی و بهداشتی دارد، گفت: طی چند سال اخیر کاروان‌های بهداشتی درمانی زیادی را به مناطق محروم از جمله سیلاب و کلوار، تنگ تامرادی و ... اعزام کردیم و خدمات رایگانی به محرومین این مناطق ارائه شد.

رحیمیان ضمن قدردانی از تمامی کسانی که تاکنون بسیجی‌وار با بسیج جامعه پزشکی همکاری داشته‌اند و محرومین را یاری کردند، گفت: بسیج جامعه پزشکی در ایام مختلف سال، مناسبت‌ها و اعیاد تیم‌های بهداشتی و درمانی زیادی را به مناطق محروم استان اعزام می‌کند تا با ارائه خدمات درمانی مرهم زخمی برای نیازمندان باشد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز دهه کرامت از اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به لوداب و حومه خبر داد و گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی تیم‌های تک تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی، داخلی، عفونی و دندانپزشکی و پزشک عمومی، پیراپزشکی و ماما و پرستار به مناطق محروم لوداب و حومه اعزام شدند.

این مسئول با بیان اینکه خدمات ارائه شده به مراجعه‌کنندگان صد درصد رایگان بوده و بیماران شناسایی برای دریافت خدمات تکمیلی به بیمارستان‌های یاسوج معرفی می‌شوند، گفت: امیدواریم بتوان خدمتی در شان مردم این منطقه ارائه دهیم.

رئیس بسیح جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه علمی و پژوهشی با امتیاز بازآموزی خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی به همت دانشگاه علوم پزشکی استان به مدت دو روز در مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات