معاون وزیر کار با تاکید بر گسترش فرهنگ مدارس کارآفرینی تابستانی گفت: اولین گام کارآفرینی و مشارکت اجتماعی در منزل شکل می گیرد
کد خبر: ۸۵۵۶۴۴۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن طایی گفت: اولین گام کارآفرینی و مشارکت اجتماعی در خانواده شکل می گیرد. وی افزود: اولین گام‌های فهم و درک نوآوری و تشخیص فرصت ها و موقعیت ها از دامان صمیمی و گرم مادران و خانواده شروع می شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال افزود: کارآفرینی اجتماعی یعنی جمعی از شهروندان با یکدیگر که در خصوص یک یا دو موضوع که به عنوان مشکل مطرح می شود با هم به تشریک مساعی می پردازند و تصمیم به یک عمل اجتماعی می گیرند و حضور مردم به ویژه بانوان در این جمع هم به این معنی است که می خواهند فرزندان و یا کسانی که آینده سازان کشور هستند تعلیم و تربیت خاص و ویژه داشته باشند.

وی افزود: از مادران و والدین می خواهیم برای گسترش فرهنگ کارآفرینی، مسئولیت ها و کارهای درون منزل را بین فرزندان خود توزیع کنند. فرزندان می توانند در بخشی از کارهای منزل که بسیار کارهای ساده و ابتدایی مثل خرید مایحتاج روزانه و ... است، مشارکت داشته باشند. از این طریق فرزندان یاد می گیرند در خانه، مدرسه و جامعه و بازار کار فردا حضور موثرتری داشته باشند.

ارسال نظرات