رئیس دبیرخانه داوطلبان سازمان بهزیستی خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه میان بهزیستی و نظام پزشکی برای ارائه خدمات رایگان به مددجویان

رئیس دبیرخانه داوطلبان سازمان بهزیستی کشور از انعقاد تفاهم‌نامه میان بهزیستی و نظام پزشکی برای ارائه خدمات رایگان به مددجویان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۶۴۸۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرهاد اقطار  اظهار داشت: در تفاهم‌نامه‌ای میان دبیرخانه داوطلبان سازمان بهزیستی با نظام پزشکی بنا شد از ظرفیت داوطلبی 200 هزار نیروی پزشک، پیراپزشک و دندانپزشک برای ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی استفاده شود.

وی ادامه داد: این خدمات شامل آگاه‌سازی عمومی، توانبخشی فردی، خدمات مشاوره‌ای و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم کشور است.

رئیس دبیرخانه داوطلبان سازمان بهزیستی همچنین گفت‌: این خدمات تنها به مددجویان تحت پوشش ارائه نمی‌شود بلکه با اولویت مناطق محروم به مددجویان پشت‌نوبتی‌ نیز خدمات پزشکی رایگان ارائه و شامل اجرای طرح‌های غربالگری بینایی و شنوایی نیز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا سه ماهه نخست سال جاری تعداد دواطلبان عمومی که با سازمان بهزیستی همکاری دارند به 40 هزار نفر رسیده است، گفت: شرایط داوطلبی، تابعیت جمهوری اسلامی، آشنایی با قوانین بهزیستی، تابعیت از قانون اساسی و در صورت توانایی داشتن تخصص‌های لازم است ضمن اینکه افراد در صورت لزوم برای انجام فعالیت‌های داوطلبی آموزش نیز می‌گیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار