خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: پایگاه مقاومت نجف اشرف شهرداری اهر در نخستين جشنواره استانی مالک اشتر بسیج به عنوان موفق‌ترین رده سازمان بسیج مستضعفین معرفي شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۴۹۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، فرمانده سپاه اهر در آئين تجليل از فرمانده پایگاه نجف اشرف شهرداری اين شهر، با اشاره به فريضه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: همگان باید در احیای این فریضه دینی تلاش کنند چراکه احیای آن به عهده یک دستگاه یا ارگان خاص نیست.

عبدالحسین ایمانی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در زمینه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: باید با اقدامات تبلیغی نسبت به تبیین این مسئله در جامعه تلاش شود.

وي با اشاره به جنگ نرم دشمنان عليه كشورمان، تصريح كرد: جنگ نرم حربه ای است که در آن دوست و دشمن مشخص نبوده و خاکریزی وجود ندارد و از سوی دشمنان به راه انداخته شده تا جوانان را اغفال كنند.

فرمانده حوزه کارمندی مالک اشتر نيز در سخناني با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر به شکل درست در جامعه اجرا شود، بسیاری از مشکلات جامعه از جمله بدحجابی، گران‌فروشی و… برطرف می‌شود.

سعید میرزا محمدی امر به معروف و نهی از منکر را لازمه‌ بقا و پیروزی جوامع اسلامی دانست و تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر مقوله‌ای نيست که به سادگی بتوان از کنار آن گذشت بلكه همه مکلف به ادای این فریضه‌ الهی هستند.

در پایان این آئين، لوح سپاس فرمانده سپاه عاشورا به محمد شریفی نیا فرمانده پایگاه نجف اشرف شهرداری اهر به علت کسب عنوان موفق‌ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در نخستين جشنواره استانی مالک اشتر از سوي فرمانده سپاه اهر اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها