مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه پیشرفت فیزیکی خط‌‌آهن‌های تهران-همدان و همدان-سنندج را به ترتیب ۹۴ و ۴۹ درصد اعلام کرد و گفت:‌ عملیات زیرسازی خط‌آهن همدان-سنندج خردادماه سال ۸۵ آغاز شده است.
کد خبر: ۸۵۵۶۴۹۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی نورزاد  اظهار کرد: در بخش زیرسازی راه‌آهن تهران-همدان سنندج عملیات زیرسازی در قالب 8 قطعه اجرایی از ایستگاه رودشور (اطراف شهر پرند) آغاز و پس از عبور از ایستگاه همدان (ایستگاه 12) به ایستگاه سنندج ختم می‌شود.

وی با یادآوری این‌که در بخش تهران-همدان این خط ریلی حدود 180 کیلومتر ساب‌گرید شده است، افزود:‌همچنین در بخش زیرسازی، بنایی راه دسترسی فامنین، بنایی پل‌های کوچک کیلومتر 219-215، بتن‌ریزی کوله‌ها و دستک‌خت و پخش و کوبیدن لایه دوم 98 درصد در کیلومتر 218-217 انجام شده است.

وی با اشاره به عملیات روسازی در راه‌آهن تهران-همدان-سنندج نیز گفت:‌راه‌آهن تهران-همدان از ابتدا با اتصال انشعاب از راه‌آهن قدیم تهران-قم واقع در کیلومتر 32 محور تهران-همدان شروع و تا کیلومتر 95 (ایستگاه ساوه) ریل‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور تصریح کرد: طول خط اصلی 63 کیلومتر و شامل سه ایستگاه شماره 2، 3 و ساوه است.

نورزاد با یادآوری این‌که عملیات زیرسازی راه‌آهن تهران-همدان مهرماه سال 85 آغاز شده است، پیشرفت فیزیکی این پروژه را 94 درصد اعلام کرد و افزود: مبلغ قرارداد زیرسازی این خط‌آهن 1630 میلیارد ریال است.

وی همچنین با بیان این‌که عملیات زیرسازی خط‌آهن همدان-سنندج خردادماه سال 85 آغاز شده است، یاداور شد: مبلغ قرارداد زیرسازی این پروژه 618 میلیارد ریال بوده و پیشرفت فیزیکی زیرسازی آن 49.5 درصد است.

ارسال نظرات