فرمانده سپاه خلیل آباد گفت: در کشور ایران ارزشهای فرهنگی وجود دارد و که باعث دینداری مردم و ملت ایران شده است و در دین اسلام به هیچ وجه نشانی از افسردگی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۵۵۶۵۰۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
علی نیک یاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اظهار داشت: ما اعتقادی به افسردگی جوانان ایرانی نداریم.

وی با بیان اینکه پیشرفت ها و دستاوردهای کشور مدیون جوانان است خاطر نشان کرد: شرکت جوانان ایرانی در راهپیمایی ها ، جشن ها ، مسابقات ورزشی ، اعتکاف ها و مراسمات ملی و مذهبی بیشتر از هر قشر دیگری است و این نشان از افسردگی جوانان نیست.

نیک یاد مطرح کردن این موضوعات را القای رسانه های غربی برای ضعیف نشان دادن نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: در کشور ایران یکسری ارزشهای فرهنگی وجود دارد و که باعث دینداری مردم و ملت ایران شده است و در دین اسلام به هیچ وجه نشانی از افسردگی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شاید برخی از جوانانی که گرفتار ماهواره شده اند دچار افسردگی شده باشند که تعدادشان هم اندک است ، اذعان نمود: ما منکر فشارهای اقتصادی که بر مردم وارد شده است نیستیم ، فصل بیکاری شاید جوانان ما را اذیت کند ولی دلیل نمی شود که بگوییم جوانان ایرانی همه افسرده هستند.

فرمانده سپاه خلیل آباد گفت: پیشرفت های علمی که توسط جوانان صورت گرفته است ، حضور جوانان در تمام صحنه ها بخصوص دوران دفاع مقدس و امروزه در مناسبت های مختلف ، همه و همه نشان از شور و شعف و شادابی جوان ایرانی دارد.

وی وظیفه مسئولین کشور را در قبال جوانان سنگین دانست و تاکید کرد: مسئولین باید با توان بیشتری برای جوانان ما کار کنند ، دشمن خیلی در تلاش است تا جوانان ما را به جای کار کردن ، ورزش کردن و… پای ماهواره بنشیند یا به اعتیاد روی بیاورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها