فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا از اعزام 10 دستگاه اتوبوس از صومعه‌سرا به مناطق عملیاتی غرب کشورخبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۶۵۵۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، سرهنگ کیا عاشوری، در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه کرامت اظهار کرد: همه کشورها و تمدن‌ها دارای فرصت‌هایی هستند که باید از آن استفاده کنند که در غیر این صورت فرصت ها به تهدیدها تبدیل می‌شوند.

وی، دفاع مقدس و شهدا را یکی از داشته‌های مهم و با ازش و قدرت نرم کشور ما دانست و افزود: این دو ارزش سبب عزت و افتخار و قدرت کشور ایران شده است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به فضای مجازی حاکم بر جامعه، گفت: فضای مجازی در مقابل فضای واقعی است یعنی تحلیل‌ها و برداشت‌ها از فضای مجازی انجام می‌شود و برتری قدرت بلامنازعه با کشوری است که بتوانند اخبار و اطلاعات را در ذهن مخاطب جا بیندازد.

عاشوری با بیان اینکه برخی از امواج‌ها که در کشور است به ضرر ما و سم است، تصریح کرد: رو در رو شدن با فضای مجازی با توجه به رشد مدرنیته غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه جنگ نرم امروز دارای پیچیدگی زیادی است و نمی تواند آن را تمیز داد، خاطرنشان کرد: ابزار و مدرنیته و امکانات در دست دشمن است و دشمن هم قسم خورده در برابر ایران اسلامی بایستد زیرا ایران همه موازنه تک قطبی بودن قدرت را بر هم زده است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا اظهار کرد: امروز دشمن اعتقاد دارد اگر می‌خواهند به برتری سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و .. برسند باید فهمیدن و شعور را از کشور ایران بگیرند.

عاشوری با اشاره به اینکه در مدرسه جنگ حقیقت و عصاره دین تدریس می‌شد و شهدا اساتید ان بودند، افزود: شهدا جان خود را فدا کردند تا امروز نظام جمهوری اسلامی بالنده و پویا شود و با عزت و افتخار در برابر همه ابر قدرت‌های جهان بایستد.

وی با بیان اینکه امروز همان روحیه بسیجی و شهادت دوران دفاع مقدس لازم است، گفت: در جنگ فرهنگی نیاز به همدلی و همگرایی مدیران سیاسی، امنیتی، اطلاعاتی و همه مدیران و رسانه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا تصریح کرد: شهدا مانند هاله‌ای از نور انقلاب را جلو می‌برند و ما باید در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن دستمان را به سوی شهدا دراز کنیم و در اجرای یک عملیات فرهنگی بزرگ تلاش نماییم.

عاشوری با بیان اینکه اوایل شهریورماه 10 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: رزمندگان گیلانی در مناطق عملیاتی غرب کشور بسیار نقش‌آفرینی کردند و جوانان گیلانی بسیاری در آن جا به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات