در راستای آشنایی بسیجیان با آموزش های نظامی

برنامه آموزش های نظامی در پایگاه های حوزه بسیج ولایت شاهرود برگزار شد

در راستای آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان با آموزش های نظامی و هم چنین ایجاد تنوع در برنامه های حلقه های صالحین برنامه ها و آموزش های نظامی در سطح پایگاه های بسیج مساجد و محلات برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۵۹۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای برنامه آموزش نظامی و اسلحه شناسی گفت: در راستای اجرای برنامه ها و آموزش های نظامی به جهت آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان با آموزش های نظامی و هم چنین ایجاد تنوع در برنامه های حلقه های صالحین و افزایش رغبت بسیجیان در شرکت در برنامه های بسیج کلاش اسلحه شناسی برگزار شد.

سیدعلی حسینی زرگر افزود: این کلاس ها در پایگاه های آیت الله خامنه ای،امام موسی کاظم و امام جواد حوزه ولایت با بکارگیری مربیان گردان امام حسین (ع) در اعضا حلقه های صالحین برگزار شد.

برنامه پیاده روی شبانه بسیجیان پایگاه میعاد شاهرود برگزار شد

گردهمایی و پیاده روی شبانه بسیجیان پایگاه میعاد حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی و پیاده روی بسیجیان پایگاه میعاد بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود با حضور بیش از 70 نفر از بسیجیان عضو حلقه های صالحین و گردان برگزار شد.

در این برنامه شرکت کنندگان بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و تشکیل کلاس روخوانی و تفسیر قرآن کریم و حلقه‌های صالحین در محل مسجد افتخاری به صورت ستونی و با حمل پرچم و لباس بسیجی به سمت گلزار شهدای گمنام در ارتفاعات شهر و با حضور در حرم شهدای گمنام با آرمان‌های شهدا تجدید عهد و پیمان كردند.

و در ادامه در نشست بصیرتی و فرهنگی با حضور مربی صالحین حوزه و فرمانده پایگاه پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار