کارشناس بین الملل اداره کل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

تکریم از پزشکان جهادی شیعه و سنی داخل کشور/ تقدیر از وزیر بهداشت به عنوان پزشک جهادی

صبیحه نباتی با اشاره به تقدیر از وزیر بهداشت در اولین هم اندیشی علمی نقش جهاد پزشکی در تقریب دل‌ها به عنوان پزشک جهادی گفت: این هم اندیشی با حضور پزشکان جهادی شیعه و سنی در مناطق مرزی و اقدامات آنان در داخل و خارج کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۶۶۲۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، صبیحه نباتی، درباره برگزاری اولین هم اندیشی علمی نقش جهاد پزشکی در تقریب دل‌ها به منظور تکریم از پزشکان جهادی در روز 31 مرداد ماه گفت: به مناسبت روز پزشک هم اندیشی داخلی از پزشکان شیعه و سنی در مناطق مرزی و اقدامات جهادی آنان در داخل یا خارج از کشور مانند کشورهای آفریقایی از مجله کنیا و  پزشکانی که در برنامه‌های هلال احمر شرکت می‌کنند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و جمعی از پزشکان با ویژگی تعهد، تخصص و جهادی بودن برگزار خواهد شد.

نباتی درباره به اقدامات انجام شده در برگزاری هم اندیشی علمی (نقش جهاد پزشکی) در تقریب دل‌ها اشاره کرد و افزود: شناسایی پزشکان تقریبی، تهیه هدایا، تنظیم دعوتنامه از پزشکان تقریبی، ارسال موضوع همایش برای پزشکان به منظور هم اندیشی علمی و تدارک سالن دانشگاه شهید بهشتی از جمله کارهای انجام شده است.

این کارشناس بین‌الملل اداره کل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره سخنرانان این مراسم نیز گفت: حضرت آیت الله اراکی، دبیر کل جهانی مجمع تقریب مذاهب، دکترطوبی کرمانی دبیر کل اتحادیه زنان مسلمان، حجت‌الاسلام محمدیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌ها، دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران و دکتر محمد رئیس زاده رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

وی درباره ایده اولیه برگزاری این همایش بیان کرد: این موضوع با پیشنهاد دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی آیت الله اراکی مطرح شده است، ما به دنبال تقدیر از پزشکانی هستیم که شیعه و سنی برای آنان تفاوتی ندارد و کار احیاگری خود را در تقریب دل‌ها انجام می‌دهند البته اتحادیه جهانی زنان مسلمان متولی کار است و اداره کل امور بانوان مجمع جهانی تقریب اقدام به برگزاری این همایش کرده است.

نباتی اظهار کرد: در میان پزشکانی که تجلیل می‌شوند از وزیر بهداشت نیز به عنوان پزشک جهادی تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، این هم اندیشی در تاریخ 31 مرداد ماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران از ساعت 16 تا 18:30 دقیقه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات