اولین مجمع هم اندیشی راهبردی اقشار بسیج در مازندران

اولین مجمع هم اندیشی راهبردی اقشار بسیج سپاه کربلا با ریاست سردار بابایی فرمانده این سپاه در ساری مرکز مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۶۲۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲



خبرگزاری بسیج مازندران، صبح امروز با حضور مدیران اقشاری بسیج مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی مجمع هم اندیشی راهبردی اقشار بسیج برگزارشد .

در اولین مجمع اقشاری بسیج سال 94دو طرح؛ 1- کارگروه علمی و پژوهشی با موضوع ساخت دستگاه تبدیل زباله خانگی به کود کمپوست، 2- طرح طلیعه نور کارگروه زن و خانواده با موضوع تحکیم بنیان خانواده، قابل ارائه برای تصویب اعضا گردید. در ابتدای برنامه سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا و رییس مجمع بسیج استان در اهمیت شکل گیری مجمع برای تحقق منویات مقام عضمای ولایت و جامعه اسلامی، نیز همفکری و مشارکت آحاد ملت بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی سخن گفت.

دبیر مجمع اقشار بسیج مازندران هم اهداف مجمع را اجرای تدابیرولی امر مسلمین در سرعت بخشیدن به روند تحقق جامعه اسلامی و پیشبرد اهداف و ماموریتهای بسیج با همفکری نظام مند و بهرمندی از نظرات بسیجیان متعهد، نخبه و وفادار به انقلاب اسلامی در شهرستانها دانست.

سرهنگ پاسدارنوروز ندافی مشارکت حداکثری صاحب نظران و اندیشمندان بسیجی را در اداره و پیشبرد تشکل بسیج از جهات مجمع دانست و افزود: پایش مستمر محیطی وضعیت شهرستان با توجه قرار دادن موضوعات؛ تهدید، فرصت، ضعف و قوت با ارائه راهکار برون رفت از موانع، ایجاد هم افزایی و وحدت در براورد اوضاع ، پرورش ، ارتقای کیفی کادر بسیج و ظرفیت سازی برای جذب حد اکثری، سازماندهی، هماهنگ سازی در شهر ستانها از دیگر اهداف و منظور مجمع است.

وی رویکرد برنامه را تحقق بسیج دهها میلیونی و مشارکت در پیشرفت همه جانبه کشور و جامعه اسلامی برشمرد و ادامه داد: این مجمع با 9 کارگروه سیاسی فرهنگی،اقتصادی، علمی پژوهشی، اجتماعی، تربیتی اخلاقی، سلامت، زن و خانواده ، دفاعی و کارگروه تلفیق با وظایف تنظیم سند سالانه، پیگیری مصوبات ارائه راهکار ، هماهنگی و تصویب سیاستهای تحقق منویات مقام عظمای ولایت در پیشبرد اهداف الهی کار خود را آغاز کردند.

مجمع راهبردی اقشار بسیج با حضور مدیران اقشار بسیج در شهرستانها با انتخاب هیئت رییسه، نائب رییس اول،نائب رییس دوم و دو نفر بازرس بمدت یک روز در مجتمع فرهنگی آموزشی غدیر سپاه کربلا کار خود را دنبال می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار