مسئولیت اصلی راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه است

مدیرعامل مخابرات استان کردستان گفت: به واسطه‌ راهیان نور فرهنگ دفاع مقدس نشر داده می شود و فرهنگ حماسه و جهاد در جامعه باقی می ماند.
کد خبر: ۸۵۵۶۷۲۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آزاد حکمت رئیس هیأت مدیره و مديرعامل شرکت مخابرات استان کردستان با حضور در مرکز جهاد رسانه ای شهيد رهبر قرارگاه مشترک راهيان نور شمالغرب کشور در سنندج بیان داشت: تفاوت اسلام ناب محمدی و اسلام دروغین را دفاع مقدس مشخص کرد و جامعه ما در آن روزها به خوبی نشان داد که برای دفاع از ارزش های اسلامی از تمام ظواهر دنیا می گذرد.

وی افزود: امیدواریم به واسطه‌ی راهیان نور فرهنگ دفاع مقدس نشر داده شود و فرهنگ حماسه و جهاد در جامعه باقی بماند.

حکمت ادامه داد: درست است که دوران دفاع مقدس تمام شده است ولی آثار و برکاتش هنوز هست و آن فرهنگ ایثار و شهادت هنوز در جامعه اسلامی هست و می شود تبلور آن را در راهیان نور دید.

مدیرعامل مخابرات استان کردستان گفت: همه باید در هرکجا که خدمت می کنند اصول کاری شان فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت باشد.

حکمت مسئولیت اصلی راهیان نور را انتقال این فرهنگ به جامعه دانست و ابراز کرد: باید سعی شود فرهنگ دفاع مقدس بین قشر جوان نشر داده شود چون بعد از ما قرار است این جوانان مدیران این مملکت شوند.

وی خاطرنشان داشت: راهیان نور باید بسترهای بسط فرهنگ شهادت را در جامعه فراهم کند زیرا متولی اصلی این فرهنگ سازی هاست.

این مقام مسئول، فرهنگ دفاع مقدس را برای اقتصاد، سیاست و آموزش مفید دانست و تصریح کرد: با تکیه بر این مقوله می توانیم آینده ی خوبی را برای کشور رقم بزنیم.

حکمت افزود: مخابرات استان کردستان بستر امن ارتباطی برای زائران راهیان نور در نقاط صفرمرزی و یادمانهای شمالغرب را فراهم کرد و پوشش شبکه همراه اول را گسترش داد و در صورت وجود مشکلات احتمالی و رومینگ خطوط مرزی با تقویت شبکه داخلی نسبت به رفع آن اقدام خواهیم کرد.

وی رسالت و وظیفه مخابرات این استان را خدمت به زائران راهیان نور دانست و عنوان کرد: آمادگی ارائه محصولاتی در قالب تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت همراه را برای کاروان های راهیان نور داریم.

مدیرعامل مخابرات استان کردستان در پایان از تلاش جهادی خبرنگاران مجموعه شهید رهبر راهیان نور تشکر کرد و اظهار داشت: این کار شما در معرفی سرزمین مجاهدت های خاموش تحسین برانگیز است و امیدوارم بتوانیم شما را در این عمل مخلصانه یاری کنیم.

ارسال نظرات