امام جمعه اهر از خدمات جمعیت هلال احمر تجلیل کرد

امام جمعه اهر در این دیدار با تجلیل از خدمات داوطلبان، امدادگران، کارکنان و رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان گفت: جمعیت هلال احمر در همه صحنه ها و عرصه ها حضور پر رنگ و موثر داشته و در بر آورده کردن انتظارات مردم فعال بوده است.
کد خبر: ۸۵۵۶۷۴۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حاجی زاده افزود: حرکتی که امسال جمعیت هلال احمر اهر در اجرای طرح حمایتی همای رحمت در ماه مبارک رمضان با کمک خیرین و داوطلبان  آغاز کرد حرکتی نمونه و قابل قدردانی بود که با توزیع بیش از سه هزار بسته غذایی خدمات قابل توجهی به محرومان ارائه شود.

بازدید از پایگاه های امداد جاده ای اهر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان با حضور در پایگاه های امداد جاده ای شهید محمود جوانی مجید آباد هوراند، شهید میکائیل عزیزی سامبران اهر و شهدای ارسباران اهر از نزدیک با نجاتگران دیدار و در جریان روند امدادرسانی به مصدومان حوادث جاده ای قرار گرفت.

حجت الاسلام محمدعلی احمدیان گفت: خدماتی که شما  به صورت شبانه روزی در جاده ها برای مصدومان از حوادث جاده ای انجام می دهید مورد رضای پرودگار متعال بوده و در دفتر اعمال شما ثبت و ضبط  و ذخیره آخرتتان خواهد بود .

وی در پایان از زحمات  همه کارکنان، امدادگران و داوطلبان و اعضای جوانان  به ویژه رئیس جمعیت هلال احمر اهر برای حمایت از محرومان و همچنین تجهیز پایگاه های امداد جاده ای و ترویج اخلاق امدادگری قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار