دوچرخه سواران بسیجی حامل پیام شهدای مدافع حرم که صبح امروز از بابلسر رکاب زدند پس از اقامه نماز ظهر و عصر در جمع پاسداران و بسیجیان ولایتمدار ستاد سپاه کربلا در ساری در میان بدرقه گرم و دعای خیرسرداربابایی و مسئولان این سپاه حرکت خود را به مشهد مقدس ادامه دادند.
کد خبر: ۸۵۵۶۷۵۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱



خبرگزاری بسیج مازندران، گروه 12نفره دوچرخه سواران بسیج بابلسر در قالب کاروان پیام رسان شهدای مدافع حرم شهید سید جلال حبیب الله پور که در دفاع از اسلام و مسلمین زمستان 93 در عراق به دست مزدوران استکباری، تروریستهای داعش به شهادت رسیده وهنوز پیکر پاکش مشخص نشده و همچنین شهید باغبانی خبرنگار مدافع حرم بابلسری دربرون مرزی کشور با بدرقه فرمانده سپاه کربلا و مسئولان ستادی به قصد زیارت و رسانده پیام مکتبی شهادت عازم حرم نورانی تامن الحجج شدند.

مسئولان سازمان بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی سپاه کربلا هدف از رکابزنی ورزشکاران بسیجی طی مسیر 700 کیلومتری از مازندران به مشهد مقدس را رساندن پیام« ثم استقاموا» شهدای مدافع حرم و استکبار ستیزی آنان در مسیر رکابزنی و همچنین زیارت امام هشتم و طلب یاری، عزت ، سلامتی و پیروزی مسلمین برای ادامه راه الهی از آن امام(ع) یاد کردند.

رکابزنان بسیجی بعد از ظهر امروز در میان بدرقه گرم پاسداران و بسیجیان با فرستادن صلوات همراه با دود کردن اسپند ساری را به قصد زیارت امام علی بن موسی الرضا(ع) ترک کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها