در گرامیداشت روز ورود آزادگان به میهن مسئولین آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی شاهرود با آزاده فرهنگی بیکران درخشان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۵۶۸۵۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان و جمعی از معاونین ایشان با حضور در منزل آزاده فرهنگی بیکران درخشان از وی دیدار کردند.

در این دیدار معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با تبریک این روز و تقدیر از ایستادگی و مجاهدت آزادگان گفت: شما آزادگان سند آزادگی و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار هستید و شما با اسارت خود و تحمل رنج و مشقت این دوران سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان و دشمن را تسلیم نمودید.

مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز در این دیدار با تقدیر و تکریم مقام آزادگان بیان کرد: آزادگان ما همه به نوعی جانباز هستند که با از خودگذشتگی و تحمل رنج و عذاب اسارت اقتدار و عزت را برای ملت ایران به ارمغان آورند.

سیدحبیب الله میرابوالحسنی افزود: ما باید درس ایستادگی و ایثار و فداکاری و اقتدار را از شما آزادگان بیاموزیم و باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و به خصوص دانش آموزان که سرمایه های کشور برای آینده هستند تبیین و تشریح نماییم و الگوسازی کنیم.

در این دیدار آزاده فرهنگی بیکران درخشان به بیان نحوه اسارت و خاطراتی از دوران اسارت خود پرداخت و گفت: ایستادگی و اقتدار ما اسرا در آن دوران به قوت ایمان و توکل ما پشتیبانی از ولایت بود و خوشحالیم که اقتدار و عزت ایران اسلامی با این خون ها و اسارت ها حفظ شده است و دشمن زبون و ناکام مانده است.

در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود به خانواده این آزاده سرافراز اهدا شد.

خاطر نشان می شود آزاده جانباز بیکران درخشان از فرهنگیان بسیجی است که در تک دشمن در پایان جنگ اسیر می شود و مدت دو سال در اسارت دژخیمان بعثی عراق قرار داشته و در سال 1369 به میهن اسلامی باز می گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها