خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن دهه کرامت، جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، با حضور پرشور دختران، مادران و مسئولان شهرستان البرز در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) شهر الوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۸۸۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز: حجت‌الاسلام علی طهماسبی امام جمعه شهر الوند ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س)، روز دختر را به دختران امروز و مادران آینده تبریک گفت.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین مقام معنوی و جایگاه والای حضرت معصومه(س) پرداخت و اظهار داشت: دختران مایه شادی و نشاط هستند و همانند حضرت معصومه(س) می توانند به مراتب معنوی بالایی دست یابند.

طهماسبی تأکید کرد: زنان و دختران جامعه نباید منزلت خود را با بد حجابی و بی عفتی لکه دارکنند که این موضوع شایسته جایگاه انسانی زنان نیست.

امام جمعه الوند تصریح کرد: باید شاکر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که با نامگذاری این مناسبت ها، به سفارش قرآن مجید در تذکر روز های خدا به مردم؛ عمل می‌کند.

محمد نصیری معاون فرماندار شهرستان البرز در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، به موضوع انتخاب روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) به‌عنوان روزدختر توسط شورای عالی فرهنگ عمومی کشور اشاره کرد و گفت: دختران جامعه ما باید از خلق و خوی حضرت فاطمه معصومه(ع) در زندگی خود بهره جسته و این بانوی بزرگوار را سرلوحه خود قرار دهند.

نصیری افزود: کشورمان توانسته در مقابل سختی ها و مشکلات ایجاد شده توسط دشمنان بدکار و حیله گر ایستادگی کرده و سر افزار و بلند قامت در مسیر خدمت رسانی به مردم ادامه حیات دهد.

وی ادامه داد: مزاحمت های بسیار خلفای عباسی موجب شد تا فرزندان امام موسی کاظم(ع) از مدینه به مشهد مقدس عزیمت کنند که این عزیمت برکات زیادی را برای مردم ایران به همراه داشت.

نصیری عنوان کرد: امروز مشهد مقدس و شهر قم، مأمن عاشقان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت است و ملت ایران از برکات وجود این بزرگواران استفاده می‌کنند.

 

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها