جانشین بسیج سپاه زاهدان گفت: شبکه های ماهواره ای وسیله ای برای ضربه زدن به اعتقادات دینی جوانان جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۵۶۹۱۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، نشست ماهيانه حلقه مربيان صالحين با حضور مولوي دهاني سرمربي صالحين و مدير ائمه و جماعت در دفتر نهاد رهبري در امور اهل سنت و سرهنگ پناهي جانشين بسیج سپاه زاهدان و جمعي از مربيان صالحين اهل سنت در نمازخانه ناحيه سپاه زاهدان برگزار شد.

در اين نشست مولوي عبدالغنی دهاني به بيان جايگاه صالحين از منظر شريعت پرداخت و افزود: در شرايط امروز كه در اطراف ما آتش جنگ شعله ور است و ما از نعمت امنيت برخوردار هستیم به بركت نظام جمهوري اسلامي است.

 وی  امنیت امروز را نشات گرفته از دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و بیان داشت:  بصيرت و آگاهي و كفايت سياسي مسئولين رده بالاي نظام به ويژه بصيرت و آگاهي و كفايت مقام معظم رهبري  (مدظله العالي) عامل خوب زندگی کردن ماست.

در ادامه جانشین بسیج سپاه زاهدان بيان داشت : برای رشد و تکامل جوانان این مرز و بوم باید راه حل هایی جدید طراحی و ایجاد کنیم.

سرهنگ مسعود پناهي با تاکید بر تقویت تقوا در میان نوجوانان و جوانان افزود: ايمان بزرگترين عملي است كه انسان را از كارهاي ناپسند دور مي كند.

وی اضافه کرد: بصيرت افزايي از وظايف اعضای صالحين است امروز دشمن با استفاده از ابزار اطلاع رساني از جمله ماهواره در پي ضربه زدن به جوانان و جامعه است.

ارسال نظرات