آزادگان و خانواده های شهدا سند افتخار و هویت ایران اسلامی هستند

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: آزادگان، خانواده های شهدا و ایثارگران سند افتخار و هویت ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۵۵۶۹۱۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام مختاری اظهار داشت: اگر امروز هر اتفاق مبارکی در کشور می افتد ریشه در دفاع مقدس ما دارد و هویت ما دفاع مقدس است و این مملکت حاصل مجاهدت های شهدا و ایثارگران است  و کشور ما که تبدیل شده است به بزرگترین تمدن بزرگ اسلام و دشمنان ما هم اینکته را درککرده اند که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

وی در ادامه گفت: ما امروز چاره ای جزء مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان را نداریم تجربه ثابت کرده است که هر گاه در مقابل انها ایستادگی کردیم پیروز شدیم.

در ادامه دستگزین مدیر کل بنیاد هرمزگان با تبریک بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی آزادگان را ذخایر ارزشمند نظام مقدس جمهوری دانست و افزود:د آزادگان و ایثارگران را سرمایه و صاحبان اصلی این نظام مقدس هستند شما با ادامه راه و مسیر امام (ره) و شهدا باعث حفظ و حراست از از کیان و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی شدید و حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس لازمه  آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی است .

در ادامه این مراسم آزاده و جانباز یداله موسی پور به بیان خاطرات و روایتگری از دوران سخت و طاقت فرسای اسارت در چنگال رژیم بعث عراق پرداخت .

مهندس جهانگیری فرماندار حاجی آباد نیز در خصوص اهمیت ایثار و فداکاری آزادگان در دوران اسارت گفت : بهره مندی از امنیت در جامعه و مرزهای پهناور ایران اسلامی که در مقایسه با بسیاری از کشور های همسایه و منطقه در سطح بالایی قرار دارد به برکت همین روحیه شهادت طلبی و از جان گذشتگی شما عزیزان است و این روز فرخنده فرصتی گرانبها در ارج نهادن به شخصیت والای شما آزادگان در تحمل رنجهای ناشی از اسارت در زندانهای ارتش بعث عراق است .

جهانگیری در ادامه افزود: امروز این آسایش و راحتی را مدیون شما آزادگان و شهیدان هستیم ، که بدون هیچ چشم داشتی به دنیا جان خود را فدای آرمان های نظام و دفاع از میهن و ناموس خود کردید.

این مراسم با حضور دستگزین مدیر کل بنیاد شهید هرمزگان ،فرماندار و امام جمعه شهرستان  پیافر فرماندار بندرعباس و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از آزادگان سرافراز شهرستان حاجی آباد  در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

در پایان مراسم از آزادگان شهرستان تجلیل شد و شهرستان حاجی آباد 14 آزاده دارد.

ارسال نظرات