فرمانده سپاه زابل:

شبکه های اجتماعی خطرناکترین سلاح تهاجمی دشمن در جنگ نرم است

فرمانده سپاه زابل گفت: شبکه های اجتماعی مجازی مهمترین و خطرناک ترین سلاح تهاجمی دشمن در عرصه جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۵۵۶۹۲۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار محمد ناظری ضمن تبیین تاثیرات منفی شبکه های اجتماعی های اظهار کرد: شبکه های اجتماعی که به صورت غیر قابل تصور در حال رشد و انتشار در جامعه هستند فرهنگ جامعه، خانواده ها و فرزندانمان را به طور جدی تهدید می کنند.

وی از شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان مهمترین و خطرناک ترین سلاح تهاجمی دشمن در عرصه جنگ نرم یاد کرد و افزود: آسیب های نو پدید در کمین خانواده ها است و خطر، بسیار جدی است.

سرهنگ ناظری با طرح این سوال که چرا باید با عضویت در این شبکه ها اجازه دهیم که دیگران به حریم خصوصی ما ورود پیدا کنند، تاکید کرد: بی تردید هیچ گونه حفاظتی از تصویر و مطالبی که در شبکه های اجتماعی گذاشته شده انجام نمی شود و در حقیقت تقدس زدایی، حیا زدایی و جاذبه های جنسی از رویکردهای منفی این شبکه هاست.

فرمانده ناحیه سپاه زابل با اعلام اینکه شبکه های ماهواره ای سر منشا تمامی ناهنجاری های اجتماعی و آسیب هاست، گفت: متاسفانه هم اکنون آمار بالای اختلافات، طلاق و بزهکاری مربوط به همین شبکه های اجتماعی و ماهواره ای است و اگر سستی کرده و برای مقابله با آن عجله نکنیم، بنیان خانواده ها به وسیله این ابزارها از بین خواهد رفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار