تقویت بسیج طلاب و روحانیون نیازمند مشارکت همه‌جانبه است

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: تقویت نهاد بسیج طلاب و روحانیون نیازمند مشارکت همه‌جانبه ادارات و نهادهای مردمی است.
کد خبر: ۸۵۵۶۹۳۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره تبلیغات اسلامی هرمزگان دیروز، 26 مردادماه در نشست با رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان ضمن بررسی فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی قابل اجرا که از سوی دو نهاد مقرر شده است، گفت: پایگاه طلاب و روحانیون اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در شش‌ماهه دوم سال جاری با هدف ارتقای سطح ارزش و بینش طلاب و روحانیون و فراهم کردن زمینه‌های پویایی و رشد فکری آنان، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی اعتقادی فرهنگی و سیاسی در استان کرده است.

 وی افزود: تقویت نهاد بسیج در بخش طلاب و روحانیون نیازمند به مشارکت همه‌جانبه تمامی دست‌اندرکاران ادارات و نهادهای مردمی است که باید از این ظرفیت استفاده شود و همه طلاب و روحانیون باید تفکر بسیجی داشته باشند؛ زیرا نگهبان و میراث‌دار این انقلاب هستند.

 معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر اینکه آحاد مردم و طلاب به‌عنوان بسیجیان باید به تکلیفشان عمل کنند، تصریح کرد: در مباحث فرهنگی و دینی قطعاً باید روحانیون و طلاب سردمدار باشند و باید هدایت این امور در دست بسیج  طلاب و روحانیون باشد، اگر روحانیون و طلاب علوم دینی در مسائل مرتبط با فرهنگ و دین و رفع چالش‌ها و آسیب‌های آن پیشگام نشوند، از دیگران انتظاری نیست.

 در پایان این نشست، حجت‌الاسلام برزگر، رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات بخش مردمی و دولتی جهت رشد و اعتلای فرهنگ آن بهره‌برداری کنند.

ارسال نظرات