خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: براساس نظرسنجی دانشگاه تهران در سال گذشته استان فارس رتبه نخست احساس امنیت در کشور را کسب کرده است.
کد خبر: ۸۵۵۷۰۰۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس از جهرم، احمدعلی گودرزی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی جهرم با اشاره به اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند، اظهار داشت: تقدیم 15 هزار شهید استان فارس نشان از علاقه مردم به انقلاب اسلامی است. 

وی بابیان اینکه براساس نظرسنجی دانشگاه تهران در سال گذشته استان فارس رتبه یک احساس امنیت در کشور را کسب کرده است، افزود: این امر نتیجه برخورد جدی با هنجارشکنان در جامعه است.

گودرزی بابیان اینکه از مهر سال گذشته تاکنون 11 نفر از اشرار استان فارس به هلاکت رسیده و بسیاری نیز دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: استان فارس در مؤلفه امنیت وضعیت مطلوبی دارد.

علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم نیز در این مراسم، با تمجید از تلاش یوسف ملک‌زاده فرمانده پیشین نیروی انتظامی جهرم، افزود: مصوبات شورای تأمین در جهرم لازم‌الاجرا است.

یوسف ملک‌زاده به مدت 44 ماه مسئولیت فرماندهی نیروی انتظامی جهرم بر عهده داشت که اکنون به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شیراز منصوب شد و عبدالعظیم انصاری پیش‌ازاین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش بود که به مدت 3 سال حکم فرماندهی نیروی انتظامی جهرم را دریافت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها