فرماندار تفت با اشاره به اکران فیلم های مستند و کوتاه دهمین دوره جشنواره فیلم رضوی در شهرستان تفت برای اولین بار، آن را گام مهمی برای توسعه و ارتقاء هنر سینما در تفت ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۵۵۷۰۱۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه” در گفتگوی اختصاصی با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی در یزد، آن را رویداد مهم فرهنگی در استان ارزیابی کرد و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، شناسایی تولیدکنندگان آثار برتر فرهنگی و هنری و بهره گیری از هنر سینما در ترویج سیره رضوی از مهمترین اهدافی است که می تواند برگزاری این جشنواره به تحقق آن کمک شایانی نماید.

زارع با بیان این که شهرستان تفت شهرستانی فرهنگی و هنرپرور است گفت: از سوی دیگر عشق و علاقه وافر و وصف ناشدنی مردم نجیب و متدین تفت به حضرت ثامن الائمه(ع) تا آنجاست که سالروز ورود مبارک حضرت امام رضا(ع) به این خطه، به روز تفت نامگذاری شده است.

فرماندار تفت اکران فیلم های جشنواره رضوی در تفت برای اولین بار را سرآغاز توسعه و تحولی برای هنرمندان عرصه سینمای تفت تلقی کرد و افزود: اکران فیلم های جشنواره رضوی در کنار بازگشایی مجدد سینما دیدار تفت در آینده نزدیک، از جمله اقدامات مهم و تاثیرگذاری است که هنر سینما در تفت را با تحولات مثبتی روبرو خواهد کرد.

وی از خدمات و تلاشهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفت در این رابطه قدردانی کرد.

یادآور می شود دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد از ۲۵ تا ۲۷ مرداد ماه سال جاری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزارمی شود که براساس اعلام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفت، فیلم های این جشنواره به صورت همزمان در مجتمع فرهنگی هنری دیدار و پارکهای عمومی شهر تفت و همچنین در شهر نیر اکران خواهد شد.

ارسال نظرات