خبرهای داغ:
معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم خبرداد؛

برپایی ایستگاه فرهنگی "نسیم کرامت" در مسجد مقدس جمکران

ایستگاه فرهنگی "نسیم کرامت" همزمان با ایام دهه کرامت و به همت ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در مسجد مقدس جمکران برپاشد.
کد خبر: ۸۵۵۷۰۱۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

هادی قنبریان، معاون فرهنگی- اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت اظهار کرد: ایستگاه فرهنگی نسیم کرامت با حمایت معاونت فرهنگی مسجدمقدس جمکران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و سرمربی فرهنگی شجره طیبه صالحین حجت الاسلام قمی همزمان با دعای پرفیض توسل آغاز و تا پایان دهه کرامت ادامه خواهد داشت.

وی استقبال عموم مردم و جوانان را از ایستگاه نسیم کرامت خوب ارزیابی کرد و بیان نمود : انتقال ارزشها، مفاهیم و مبانی اسلامی به نوجوانان و خانواده هایشان از مهمترین اهداف برگزاری این ایستگاه فرهنگی است.

معاون فرهنگی- اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ادامه داد: ایستگاه نسیم کرامت با دو غرفه کودک و نوجوان و غرفه مشاوره و پاسخ گویی به شبهات و سئوالات دینی و مذهبی در موضوعات تربیتی، دینی، خانواده، مهدویت و احکام دینی تشکیل شده و درکنار این غرفه ها برنامه های متنوعی اعم از پرده خوانی و پخش کلیپ اجراء می شود.

قنبریان در پایان تصریح کرد: بایستی با برپایی چنین ایستگاه های فرهنگی در اماکن عمومی و مذهبی باعث انتقال هرچه بیشتر و بهتر مفاهیم، ارزش ها و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به نسل جدید شویم تا بتوانیم با آشنایی نوجوانان و جوانان با آسیب ها و تهدیدات فرهنگی غرب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، کشورمان را همانگونه که پیشتاز مبارزه با استکبار جهانی است، به دیگر ملت های اسلامی معرفی نماییم .



ارسال نظرات
آخرین اخبار