خبرهای داغ:
هادی پژوهش جهرمی با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۰۲۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، در این حکم وزیرکشور خطاب به معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس آورده است: امید است با تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با تمام نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری استان و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

به گزارش تسنیم، معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری فارس تجربه معاونت سیاسی استانداری فارس را در گذشته دارد. وی متولد شهرستان جهرم است و در حال حاضر نیز  رئیس شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی و عضو هیئت مدیره شورای بنیاد باران این استان است.

پژوهش سمت‌های اجرایی، امنیتی و سیاسی متعددی را در کارنامه خود دارد که از جمله آن می‌توان به ریاست جهاد سازندگی جهرم، ریاست جهاد دانشگاهی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد حدود سال 65، بخشدار مرکزی اسفراین، فرماندار گناباد و کاشمر، مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری فارس در دوران استانداری صحراییان، معاون سیاسی استاندار فارس و گلستان، سرپرست استانداری گلستان، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان بزرگ پیش از تقسیم و خراسان رضوی پس از تقسیم در دوران اصلاحات اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها