خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی ناحیه 4 شیراز خبر داد

آزادی یک زندانی غیر عمد با کمک 110 میلیون ریالی

رئیس کمیته امداد امام خمینی ناحیه 4 شیراز گفت: با پرداخت کمک 110 میلیون ریال یک زندانی جرائم غیر عمد آزاد شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۰۴۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، ابوالحسن افشاری اظهار داشت: با اختصاص کمک 110 میلیون ریالی که از این مبلغ 80 میلیون ریال کمیته امداد امام خمینی منطقه 4 شیراز و مابقی از سوی مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) بود، یک زندانی جرائم غیر عمد زیرپوشش این نهاد از زندان آزاد شد.

وی افزود: کمک به آزادی زندانیان غیر عمد یکی از 120 سرفصلی که کمیته امداد است به‌طور جد آن را دنبال کرده و کوشیده در کنار خانواده‌های نیازمند به‌ویژه مددجویان به تواند گره‌گشای نیازمندان جامعه باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) آزادگان شیراز از ابتدای سال جاری تاکنون 300 میلیون ریال برای تهیه جهیزیه، درمان، معیشت، مسکن و امور فرهنگی نیازمندان اختصاص داده است.

وی در ادامه فعالیت 15 مرکز نیکوکاری واحدهای مردمی در شهرستان شیراز خبر داد و افزود: در این مراکز 90 نفر به‌صورت افتخاری و خودجوش در سطح محلات و نیز مساجد در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمات به محرومان می‌پردازند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ناحیه 4 شهرستان شیراز اضافه کرد: فعالیت‌های اجتماعی در مساجد به‌طور مستقیم با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی از سوی خیران برای رفع نیازها شامل تأمین هزینه درمان بیماران، دریافت صدقات، نذورات، اطعام، جهیزیه و دیگر مایحتاج نیازمندان انجام می‌شود.

افشاری ابراز داشت: خیران بازوان توانمند و مؤثری هستند که با اهداء کمک‌های مادی و معنوی در راستای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و نیز رفع محرومیت‌زدایی در جامعه اسلامی بسیار مؤثر و تأثیرگذار هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ناحیه 4 شهرستان شیراز تصریح کرد: افراد خیری که خواستار کمک به افراد نیازمند و محروم جامعه هستند می‌توانند وجوه اهدایی خود را به بانک صادرات به شماره 0107045676003 و یا به شماره مجازی 6037691990093163 واریز کنند.

افشاری سپس بیان کرد: خیران برای اطلاع بیشتر از نحوه کمک به محرومان می‌توانند با شماره تلفن 37257874 مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) تماس بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار