تجهیز روابط عمومی ها و رده ها از مهمترین اهداف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه

هدف اساسی حوزه نمایندگی عمق بخشی به ایمان مردم و هدایت معنوی آحاد ملت است که رسانه، سخنرانی و نشریات مکتوب ابزار های لازم برای دست یابی به این اهداف می باشند.
کد خبر: ۸۵۵۷۰۶۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ رحیمی، معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل صبح امروز در دومین روز برگزاری دوره آموزشی تکمیلی معاونین روابط عمومی رده های بسیج استان اردبیل گفت: هدف از این کارگاه ها، ایمان افزایی، دورهم بودن، انسجام و وحدت بخشی است و هدف دیگرنیز این است که از نظر و دیدگاه های یکدیگر آگاه شویم.

وی با اشاره به مسئولیت های حوزه نمایندگی ولی فقیه افزود: اعتلای معرفت و بصیرت سیاسی و دینی، اطلاع رسانی و ترویج ارزش های انقلاب، نظارت و تاثیرگذاری فکری از وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه است همچنین جهت دهی فرهنگی مجموعه سازمان بسیج و سپاه، پاسدارای و صیانت از هویت مکتبی و ولایی سپاه از مهمترین مسئولیت های رسالت حوزه نمایندگی می باشد.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اهمیت تفکربسیجی و جهادی گفت: هدف اساسی حوزه نمایندگی عمق بخشی به ایمان مردم و هدایت معنوی آحاد ملت است که رسانه، سخنرانی و نشریات مکتوب ابزار های لازم برای دست یابی به این اهداف می باشند که برای تحقق این اهداف نیازمند تفکر بسیجی و جهادی و همکاری با یکدیگر است.

رحیمی در ادامه اشاره ای نیز به نقش دکترین فرهنگی در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل داشت و ادامه داد: شورای دکترین فرهنگی که در سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل تشکیل شده 16 مورد هدف تعیین کرده است که مهمترین آنها آخرت گرایی، ولایت مداری، تکلیف گرایی، عمل انقلابی، اخلاق محوری، به روز بودن و ترویج ثقلین است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به کمبودها در نمایندگی گفت: کمبود هایی در نمایندگی وجود دارد اما همین که با وحدت و روحیه جهادی به ادامه این مسیر میپردازیم جای شکر دارد و این قول را نیز داد که تجهیز روابط عمومی ها و رده ها از مهمترین اهداف سال جاری نمایندگی باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار