فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس:

پایگاه بسیج مکانی برای مصون ماندن از ترکش‌های جنگ نرم است

پایگاه بسیج بهترین مکان برای مصون ماندن از ترکش‌های جنگ نرم و فضایی برای رشد افراد در مسائل فرهنگی است که خود زمینه رشد و بالندگی محله شده و هرکجا نام و نشانی از این نهاد مقدس باشد، منشأ خیرات و برکات زیادی است.
کد خبر: ۸۵۵۷۰۸۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس دیروز، 26 مردادماه در جمع بسیجان و مسئولان حوزه گفت: دشمن با روش‌های مختلف می‌خواهد باعث شکست ملت ما شود و فلسفه تشکیل پایگاه مقاومت بسیج این است که به واسطه داشتن جوانان غیور و زنان شیردل جهت حفظ ارزش‌ها و زنده نگه‌داشتن اسلام با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تدین تلاش می‌کنند.

 وی در ادامه بیان کرد: پایگاه بسیج بهترین مکان برای مصون ماندن از ترکش‌های جنگ نرم و فضایی برای رشد افراد در مسائل فرهنگی است که خود زمینه رشد و بالندگی محله شده و هرکجا نام و نشانی از این نهاد مقدس باشد، منشأ خیرات و برکات زیادی است.

 سالاری افزود: زنان می‌توانند نقش مهمی در توسعه فرهنگ داشته و دختران جامعه ما را در همه زمینه‌ها رشد دهند تا بتوانند در آینده مادرانی موفق و کارآمد باشند.

 یادآور می‌شود، مراسم افتتاح پایگاه مقاومت حضرت مریم(س)، حوزه حضرت زینب(س) با حضور فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، مسئول بازرسی ، فرمانده و شورای حوزه و بسیجیان در محله کمربندی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار