خطیب جمعه هرات:

اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله با نفوذ آمریکا به کشور/مبارزه با استکبار با وجود توافق هسته ای متوقف نمی شود

امام جمعه هرات گفت: همه دنیا بدانند مبارزه با استکبار با وجود توافق هسته ای متوقف نمی شود و جمهوری اسلامی ایران همچنان از مظلوم در برابر ظالم دفاع خواهد کرد .
کد خبر: ۸۵۵۷۱۱۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، حجت الاسلام محمد رضایی امام جمعه هرات، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: به فرموده رهبری ما نباید اجازه دهیم که به بهانه مذاکرات هسته ای، سوء استفادۀ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از ایران، توسط آمریکاییها صورت بگیرد؛ به عبارتی آنها اگر قدرت را در دست بگیرند ممکن است قوای دیگر را تحت نفوذ خود قرار دهند و از این طریق به کشور آسیب وارد کنند .

رضایی در پاسخ به اینکه، رهبر انقلاب روی نفوذ اقتصادی تأکید داشتند، دولت در این مسیر باید چه اقداماتی انجام دهد؟ گفت : دولت باید بر طبق وظیفه به روابط دیپلماسی خود ادامه بدهد و با کشورهای منطقه و جهان ارتباط برقرار کند ولی باید این نکته را در نظر بگیرد که هر سرمایه گذاری به داخل کشور ورود پیدا نکند ،باید از قبل شناسایی و پالایش شوند و اطلاعاتی در زمینه فعالیت آنان مشخص باشد .

وی افزود : بهترین راه دولت در این زمینه ، بحث اقتصاد مقاومتی است .

رضایی در پاسخ به این سوال که هنوز شرایط جمع بندی هسته ای معلوم نیست تصویب شود یا خیر ؟ پاسخ داد : هنوز نه به دار است و نه به بار ، مجلس شورای اسلامی و پارلمان آمریکا در مورد جمع بندی به توافق نرسیدند ،اگر صد درصد هم به جمع بندی برسند ما به آمریکاییها اعتماد نداریم چون آنان هیچگاه در طول تاریخ به وعده های خود عمل نکردند و نمی کنند ..


امام جمعه هرات اظهار داشت : به هیچ عنوان به آمریکا و دیگر کشورهای جهان اجازه هیچ گونه نفوذی داده نمی شود و در این خصوص همه مسئولین باید به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش دهند و لبیک گو ایشان باشند .

حجت الاسلام رضایی خاطر نشان کرد : همه دنیا بدانند مبارزه با استکبار با وجود توافق هسته ای متوقف نمی شود و .جمهوری اسلامی ایران همچنان از مظلوم در برابر ظالم دفاع خواهد کرد .


ارسال نظرات