خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی استان قم از برگزاری مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی با شرکت 120 نفر از دانشجویان شرکت کننده در دوره آموزشی "خط امام" بسیج دانشجویی استان قم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۷۱۵۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

حسین مهدی پور مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی استان قم در گفتگو با خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار کرد: مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی طی روزهای 25 و 26 مردادماه و با حضور 120 نفر از دانشجویان شرکت کننده در دوره آموزشی "خط امام" بسیج دانشجویی قم در سالن تیراندازی شهید زین الدین قم برگزار شد که در پایان سه نفر از دانشجویان برادر و سه نفر از دانشجویان برادر به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.

وی ابراز کرد: در بخش برادران به ترتیب آقایان حسین بامداد، علی فاضل و سیدمحسنمتفکریان از بین 39 شرکت کننده، رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و در بخش خواهران نیز به ترتیب خانمها سامانی، ترکیان و عرب زاده در میان 81 شرکت کننده، حائز رتبه های اول تا سوم این مسابقات شدند.

مهدی پور تصریح کرد: ثبت نام این مسابقات از روز اول دوره یعنی 22 مردادماه آغاز شده و مسابقات برادران و خواهران به ترتیب در روزهای 25 و 26 مرداد برگزار شد که جوایز نفرات برتر نیز روز چهارشنبه 28 مردادماه در مراسم اختتامیه دوره آموزشی "خط امام" اهدا خواهد شد.



ارسال نظرات