محمد مهدی دهقانی در شش رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی رتبه های خوبی را از آن خود کرده است.
کد خبر: ۸۵۵۷۱۶۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: محمد مهدی دهقانی در  شش رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی  رتبه های خوبی را از آن خود کرده که مصاحبه ای با ایشان انجام دادیم که نظر شما را به این مصاحبه جلب میکنیم.

محمد مهدی دهقانی تفتی هستم متولد اردیبهشت ١٣۶٧ فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شیراز.

وی بیان کرد: من در پنج رشته رتبه تک رقمی را به دست آوردم  و در یک رشته رتبه دو رقمی .

رتبه ٢ مدیریت صنعتی،٢ مدیریت تکنولژی، ۴ بازرگانی دریایی، ۴حمل و نقل دریایی، ۶مدیریت IT و ١١ مدیریت دولتی  کنکور سراسری دانشگاههای دولتی در مقطع کارشناسی ارشد که بهمن ٩٣ برگزار شد.

محمد مهدی دهقانی اظهار کرد: اواسط اردیبهشت ماه بود که از طریق دوستان متوجه شدم نتایج از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شده من هم به سرعت به سایت مراجعه کردم و از اینکه تونستم رتبه تک رقمی بدست بیارم خیلی خوشحال شدم.

وی در مورد مشوقینش گفت: اول از همه مادرم که همیشه پشتیبان من بودند بعد هم خانواده و اساتید محترم و بویژه پشتیبان و مشاور خوبم سرکار خانم سیما امینی که با توصیه های مفید نقش بسزایی در موفقیت من داشتند.و لازم هست که بگم همیشه توکلم به خدا بوده.

اگه بخواهم یک جمله درباره تفت بگم میگم تفت سرای من، متاسفانه تفت هیچ وقت نتونسته به جایگاه واقعی خودش برسه، با وجود این همه پتانسیل امیدوارم در آینده نچندان دور شاهد اتفاقات خوب برای شهرمون باشیم البته ما جوانان تفتی باید دین خودمون رو به این دیار ادا کنیم، اتفاقی که به نظرم تا حالا به خوبی صورت نگرفته است.

ارسال نظرات