خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: سایت تخصصی فعالیت های پرورشی آموزش و پرورش قزوین با هدف اطلاع رسانی های جامع و استفاده از همه نظرات و پیشنهادات راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۵۵۷۲۴۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان،حجت الاسلام علی انصاری در نشست تبیین و تشریح طرح کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی مدارس قزوین که در تالار تربیت معلم قزوین برگزار شد، اظهار داشت: لازم است در عرصه فعالیت های پرورشی براساس اهداف و ضرورت ها، ظرفیت ها و توان مدارس تعیین شود و در گزارشات نیز که در شیوه جدید دوبار در سال در ماه های دی و خرداد باید تهیه شود این مسائل لحاظ شود.

وی بیان کرد: همچنین از آنجا که آموزش و پرورش با دستگاه ها و نهادهای مختلفی چون امر به معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی، اوقاف و علوم پزشکی، بهزیستی و سایر دستگاه ها در زمینه فعالیت های پرورشی همکاری دارد لازم است تا در برگزاری برنامه های نمادین با این دستگاه ها ضمن حفظ تعامل سازنده به صورت منتخب عمل شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: سر و سامان دادن به برنامه ها و مدیریت امور پرورشی مدارس مورد استقبال  مدیران و معاونان پرورشی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام انصاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهبرد مستندسازی در طرح کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی مدارس گفت: یکی دیگر از راهبردهای ما در فعالیت های پرورشی مستند سازی است از این رو سایت بسیار مناسبی برای این مهم طراحی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: سایت تخصصی فرهنگی پرورشی آموزش پرورش قزوین با هدف اطلاع رسانی های جامع و استفاده از همه نظرات و پیشنهادات راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: فراهم آوردن پل ارتباطی از طریق این سایت که شامل بخش هایی چون مقالات، گزارش، خبر، پیشنهاد و سایر موادی از این دست است می تواند نقش موثری در زمینه فعالیت های پرورشی مدارس داشته باشد.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش قزوین نیز در ادامه این نشست گفت: طی طرح جدید کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی مدارس توجه جدی به شوراهای دانش آموزی صورت خواهد گرفت و این شوراها احیا می شوند.

حسینعلی کیانی ادامه داد: شوراهای دانش آموزی در طرح جدید توانمند خواهند شد و به آنها اعتبار و بها داده می شود بر همین اساس طی بخشنامه ای که اردیبهشت ماه ارسال خواهد شد کلیه مدیرانی که علاقمند هستند شورای آنها مورد ارزیابی قرار گیرد، می توانند اعلام آمادگی کنند.

وی ادامه داد: شوراهای دانش آموزی یکی از ارکان مهم مدارس هستند که ضرورت توجه جدی و بها دادن بیش از پیش به آنها در شرایط حاضر چندین برابر بیشتر شده است.

گفتنی است بالغ بر 1100 نفر معاون و مربی پرورشی در مدارس استان قزوین مشغول به فعالیت هستند.


1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها