خبرهای داغ:
مبلغ اعزامی کاروان « زیر سایه خورشید» در گلستان:
مبلغ اعزامی کاروان « زیر سایه خورشید» در گلستان گفت: 250 شهرستان کشور و 110 شهر خارجی در ایام دهه کرامت میزبان خدام رضوی هستند.
کد خبر: ۸۵۵۷۲۵۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام محمد الهی در  جشن مردمی « زیر سایه خورشید» شهرستان مینودشت اظهار کرد: 250 شهرستان کشور و 110 شهر خارجی در ایام دهه کرامت میزبان خدام رضوی هستند.

وی فلسفه جشن‎های مردمی« زیر سایه خورشید» فرهنگ سازی زیارت از راه دور امام رضا(ع) عنوان کرد و افزود: کاروان« زیر سایه خورشید» بستر را برای زیارت از راه دور امام رضا(ع) فراهم می‎کند.

مبلغ اعزامی کاروان « زیر سایه خورشید» در گلستان ابراز داشت: زیارت از راه دور یکی از آموزه‎های ائمه اطهار است و می‎توان به زیارت رسول الله(ص) که سفار ائمه اطهار است در این راستا اشاره کرد.

الهی بیان داشت: صدها خادم به دورترین کشور و جهان از جمله ایالات کالیفرنیا و حتی شهرهای درگیر با گروه‎های تکفیری سوریه و عراق حاضر می‎شوند و آرزوی میلیون‎ها مسلمان را در این ایام برآورده می‎کنند.

وی خاطرنشان کرد:  فلسفه زیارت از راه دور این است زائران رفتارهای خود را به امام رضا(ع) نزدیک و نزدیکتر کنند و اهتمام به نماز، دستگیری مستضعفان، دیدار از بیماران، احترام به والدین و همسایهداری، عفاف در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها