جراره در نطق میان دستور:

دولت به مردم با دید نان‌خورهای اضافی نگاه می‌کند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به مردم با دید نان‌خورهای اضافه نگاه می‌کند و بر این باور است که با پرداخت یارانه نقدی به مردم لطف می‌کند در صورتی که این کمترین حق مردم است.
کد خبر: ۸۵۵۷۲۹۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوالقاسم جراره در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (28 مرداد 94) گفت: لزوم بررسی توافق و بستن راه‌های نفوذ یکی از وظایف مهم مجلس است که ان‌شاءالله تمام تلاش خود را خواهد کرد تا آنچه منفعت نظام در آن است را تشخیص داده و تصمیم صحیح را اتخاذ کند.

وی افزود: 28 مرداد را فراموش نکرده‌ایم، آنچه وظیفه همه ماست مبارزه با استکبار است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا دیروز پول برای پروژه‌ها می‌خواستیم می‌گفتند: تحریم. الان می‌گویند معادل ریالی آن هزینه شده است و نباید در روند اجرای پروژه‌ها مشکلی پیش می‌آمد؛ پس چرا تا به این حد پروژه‌ها تعطیل است؟

جراره خاطرنشان کرد: همه مشکلات تا قبل از توافق به تحریم مربوط بود از آب تا محیط زیست، چگونه است که امروز هیچ چیز به تحریم ربطی ندارد؟ قیمت خودرو به بهانه تحریم دو تا سه برابر شده و اکنون بعد از توافق خودروسازها به دنبال افزایش قیمت خودرو هستند و مردم حق دارند کمپین نخریدن خودرو را راه بیاندازند.

وی افزود: دولتمردان مردم را با دیده نان‌خورهای اضافه نگاه می‌کنند و این حرفها و کارهای آن‌ها حاصل همین نگاه است که چه معنی دارد پرداخت حق مردم به خودشان را به عنوان مصیبت معرفی کنیم و غیر از این است که دولت فکر می‌کند لطف اضافه به مردم می‌کند؟ در صورتی که یارانه نقدی کمترین حق مردم است. امیدواریم دولت بتواند جلوی این بی تدبیری‌ها را بگیرد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مدت شاهد برخورد با چند مجرم دانه درشت بودیم که در افزایش امید مردم به دستگاه قضا و اجرای عدالت و برخورد با مفاسد اقتصادی تاثیر خوبی داشته است و امیدواریم این برخورد‌ها ادامه داشته باشد.

جراره خاطرنشان کرد: عمده مشکلی که ما در حوزه انتخابیه با آن شاهد هستیم ضعف مدیریت و پی‌گیری مسائل و مشکلات مردم است؛ متاسفانه در هر زمینه‌ای که پیگیر مشکلات مردم می‌شویم مشاهده می‌کنیم که مدیریت استان هیچ حساسیتی ندارد و ما در پیگیری مشکلات تنها هستیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از جمله آب شرب، اشتغال و ... از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آن‌ها شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار