خبرهای داغ:
امام جمعه گرمسار گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر باید در اولویت فعالیت های سازمانی و اداری قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۵۷۳۴۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد در جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گرمسار که در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: انسان یک دوست و یک دشمن با نام های عقل و جهل دارد به گونه ای که با دوست خود به سمت معروفات و با دشمن خود به سمت منکرات سوق پیدا می کند.

وی دشمن شناسی و دوست شناسی را از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و تصریح کرد: ما که در جامعه اسلامی زندگی می کنیم موظف هستیم که به انحاء مختلف نوشتاری، گفتاری و رفتاری یکدیگر را امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

وی بیان کرد: نصب پلاکارد و بیلبورد در شهرها و محله ها از جمله ابزار تبلیغاتی است که می توان از آن در راستای معرفی معروف و منکر به مردم استفاده کرد و باید فعالیت سازمان ها در این زمینه چشمگیرتر شود.

امام جمعه گرمسار گفت: با توجه به اثرگذاری برنامه های فرهنگی باید حوزه این فعالیت ها در سطح شهرها پررنگ تر شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سائری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمسار نیز با اشاره به فعالیت های این اداره در راستای امر به معروف و نهی از منکر گفت: توزیع کتب مذهبی بروشور و پوستر و نصب بنر از جمله فعالیت های فرهنگی صورت گرفته سازمان تبلیغات شهرستان گرمسار در ترویج و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها