معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه جشنواره رضوی یزد قابلیت فعالیت در بعد بین‌المللی را دارد، گفت: حمایت از هنرمندان یزدی افزایش یابد.
کد خبر: ۸۵۵۷۴۳۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمدعلی طالبی در آیین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد، با اشاره به پیشرفت جشنواره در زمینه کمی و کیفی، اظهار داشت: این موضوع نوید بخش برگزاری جشنواره‌هایی با کیفیت بیشتر و حتی در ابعاد بین‌المللی است.

وی خاطرنشان کرد: استان یزد به لحاظ معنوی بودن و ویژگی‌های فرهنگی که از آن برخوردار است، می‌تواند زمینه بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی هنری در جامعه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان کرد: انتظار ما از همه هنرمندان این است که در ادامه مسیر هنرمندان این استان را یاری کنند که در کنار همت والای مسئولان، شاهد برگزاری جشنواره‌ها و به نمایش گذاشتن آثار متعدد و بهتر از این هنرمندان باشیم.

طالبی با تاکید بر اهمیت همکاری و همراهی مسئولان و هنرمندان در راستای بهبود وضعیت هنری فرهنگی استان یزد، ادامه داد: امروز در استان یزد شاهد همت والای مسئولان برای ارتقای وضعیت فرهنگی هنری یزد هستیم که با تداوم این تلاش‌ها، در آینده می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های بهتری باشیم.

وی به برگزاری چند دوره جشنواره خوشنویسی رضوی در یزد اشاره کرد و گفت: یزد در زمینه‌های مختلف هنری دارای ارزش‌های والایی است که همین ارزش‌ها، نشان دهنده ظرفیت استان برای برگزاری همایش‌هایی در این سطح است.

 

ارسال نظرات