خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب:

اجازه سوء استفاده از مذاکرات را نخواهیم داد/ لزوم حمایت از سخنان رهبری و مقابله با نفوذ آمریکا

امام جمعه سرپلذهاب با بیان اینکه ملت ایران اجازه سوء استفاده از مذاکرات هسته ای را نخواهد داد بر لزوم حمایت از سخنان رهبری و مقابله با نفوذ آمریکا در کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۵۷۴۶۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
حجت الاسلام مجید صفدری در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با بیان اینکه ایجاد اختلاف و نفوذ دو هدف نظام سلطه است که برای رسیدن به آنها از هر ابزاری استفاده می کند، اظهار داشت: آمریکا قصد نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در ایران را دارد و برای این منظور مذاکرات هسته ای را پیش کشیده است.

 

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه سوء استفاده از مذاکرات را نخواهیم داد و راه نفوذ آنها را با قدرت می بندیم.

 

صفدری تصریح کرد: ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب هرگز به آمریکایی ها اعتماد نداشته و نخواهند داشت و با قاطعیت فرصت هرگونه سوء استفاده را از دشمنان این نظام خواهند گرفت.

 

امام جمعه سرپلذهاب با اشاره به اینکه تلاش های چندین ساله دشمنان ما در جمع بندی مذاکرات هسته ای خلاصه می شود، تاکید کرد:  مذاکرات آغازی برای محدود کردن پیشرفت های علمی و هسته ای ایران است اما نظام مقدس ما که در مقابله با استکبار قاطعانه برخورد کرده این بار نیز موفق خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار