خبرهای داغ:
همزمان با فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت، عکس نوشته های «ما هم اجازه نمی دهیم» در شبکه های اجتماعی منتشر شد که منتخب این عکس نوشته ها پیش روی شماست.
کد خبر: ۸۵۵۷۴۶۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به نقل از  بازی دراز، سخنان مقام معظم رهبری روح تازه ای بر جسم خموش جامعه بزرگ دغدغه مندان حریم انقلاب اسلامی بخشید و این در حالی بود که یک ماه از آخرین فرمایشات ایشان می گذشت و در این یک ماه برخی از هر گوشه ای بر طبل خود می زد و بر ساز وادادگی و سازش می دمید گویی انگار از اصل افتاده باشیم.

 

رهبر معظم انقلاب به همگان فهماند که انقلاب صاحب دارد و پای همه ارزشهای آن ایستاده است و نمی گذارد امریکا این شیطان بزرگ و پلید در انقلابی نفوذ کند که جهان چشم امید بدان بسته است.

 

مردم سرپلذهاب  نیز همزمان با سراسر کشور در کمپین ما اجازه نمی دهیم شرکت کردند و با در دست گرفتن پلاکارد های ما هم اجازه نمی دهیم آمریکا بتواند در کشور نفوذ کند.

 

ماهم اجازه نمی‌دهیم که استقلال کشور بازیچه بازی دیپلماسی امریکاپرستان واقع شود.

 

ما هم اجازه نمی‌دهیم که توافق هسته ای وسیله ای برای نفوذ امریکا باشد.

 

ما هم با همه توان بالای خود، اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یا حضور سیاسی در ایران را به آمریکایی ها نمی دهیم.حمایت خود را از سخنان مقام معظم رهبری نشان دادند.

 

 

ارسال نظرات