خبرهای داغ:
سردار شاهرخی بیان داشت: آمریکا در طول تاریخ حیات ننگینش نشان داده است که به هیچ تعهدی پایبند نیست و اصلا بنیان فکری این کشور در بدعهدی است.
کد خبر: ۸۵۵۷۴۹۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا، فلسفه و ضرورت تشکیل سپاه را خدمت به مردم دانست و گفت: سپاه پاسداران به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی است و در راستای خدمت رسانی به مردم تشکیل شده است.
وی افزود: خدا را شاکریم که نعمت انقلاب اسلامی را به ما عنایت کرد و ملت ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی هزینه سنگینی پرداخت کرد و سنت الهی بر این است که اگر ما طبق آرمان های الهی حرکت کنیم خداوند پشتیبان انقلاب خواهد بود.
سردار شاهرخی انقلاب اسلامی ایران را با عنوان یک پدیده مهم و تعیین کننده در سطح جهان بسیار مهم دانست و ابراز داشت: این انقلاب به عنوان یک پدیده اجتماعی بسیار با ارزش نیاز به مراقبت ویژه ای دارد.
وی شهدای 8 سال دفاع مقدس را انسان های شاخص عصر حاضر برشمرد و خاطر نشان کرد: جنگ هشت ساله اگر بر هر کشوری تحمیل می شد هویت جغرافیایی آن کشور از بین می رفت اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا حفظ شد.
وی یکی از راه های استمرار انقلاب اسلامی را حفظ وحدت گروه های مختلف حول محور ولایت دانست و تاکید کرد: ما نباید از هجوم خارجی نگران باشیم و باید در داخل برای دفاع از انقلاب، دیدگاه های شخصی و سیاسی را کنار بگذاریم و با هم متحد شویم.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین، یکی از راه های استمرار انقلاب اسلامی را جهان بینی و ایدئولوژی انقلاب دانست و با یادآوری این جهان بینی گفت: ما نباید این ایدئولوژی را نادیده بگیریم و تنها چیزی که در دفاع مقدس باعث شد خانواده ها فرزندان خود را به قربانگاه بفرستند همین ایدئولوژی انقلاب بود.
سردار شاهرخی تشکیک در اعتقادات را مهم ترین خطر برای جوانان این مرز و بوم برشمرد و اظهار داشت: امروز دشمن متوجه ایدئولوژی برتر انقلاب شده است و در صدد است در آن تشکیک و تردید ایجاد کند.
وی با بیان اینکه فرهنگ غرب با فرهنگ انقلاب اسلامی هیچ گونه قرابتی ندارند خاطر نشان کرد: فرهنگ غرب، فرهنگ خودبرتربینی و سراسر ظلمت است و فرهنگ انقلاب اسلامی سراسر نور است و این دو فرهنگ هیچگاه قابل جمع شدن نیستند.
سردار شاهرخی ادامه داد: ما هیچگاه نباید فراموش کنیم که برای چه انقلاب کردیم و هدف ما از انقلاب چه بوده است، انقلاب اسلامی برای استکبار ستیزی به وجود آمده است و سلطه مجدد استکبار بر منطقه را برنخواهد تابید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بدعهدی های آمریکا در طول 60 سال اخیر اشاره کرد و افزود: آمریکا در طول تاریخ حیات ننگینش نشان داده است که به هیچ تعهدی پایبند نیست و اصلا بنیان فکری این کشور در بدعهدی است.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عجل الله تعای فرجه الشریف) استان قزوین با هشدار نسبت به خطر سلطه فرهنگی در کشور خاطر نشان کرد: سلطه فرهنگی میسر نخواهد شد مگر سلطه سیاسی ایجاد شود و سلطه سیاسی زمانی ایجاد می شود که مسئولین بصیرت لازم را نداشته باشند.
وی با یادآوری جمله تاریخی حضرت امام (ره) که فرمودند:« من چه در میان شما باشم یا نباشم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد» گفت: خطر زمانی برای انقلاب ایجاد می شود که زاویه و انحراف در مسیرش پیش بیاید و اگر تاریخ را ورق بزنیم متوجه می شویم که حادثه عاشورا نتیجه انحراف و زاویه از مسیر انقلاب پیامبر (ص) بوده است.
سردار شاهرخی در پایان اظهار داشت: ما باید خدا را باور داشته باشیم نه کدخدا را، زیرا خدا بود که انقلاب ما را به پیروزی رساند و راه این انقلاب را برای ما ترسیم نمود.
2001/پ30/ب 
ارسال نظرات
پر بیننده ها