خبرهای داغ:
طی همایشی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا برگزار شد. در این مراسم از زحمات 16 ماهه یوسف ابوی به عنوان فرمانده ناحیه بوئین زهرا تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۰۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، طی همایشی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مسئولین اجرایی شهرستان، خانواده های معظم شهدا، فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها، بسیجیان و آحاد مردم و همچنین سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد، از زحمات 16 ماهه یوسف ابوی به عنوان فرمانده ناحیه بوئین زهرا تجلیل شد.
یوسف ابوی در این مراسم پوشیدن لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را توفیقی از جانب خداوند برای خودش برشمرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این افتخار را دارد که مولود انقلاب است و در طول این 37 سال ثابت کرده است که انقلابی ترین نهاد است.
 ابوی در پایان جوان بودن نیروهای پاسدار ناحیه بوئین زهرا، وجود بسیجیان بسیار توانمند در سپاه ناحیه و همدلی و دوستی مثال زدنی بین نیروها را از مهم ترین ویژگی های پاسداران ناحیه بوئین زهرا دانست.
شایان ذکر است در پایان این مراسم محمد علی ملک محمدی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه بوئین زهرا معرفی شد.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها