خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم:

هدف از ایجاد بسیج رسانه،‌ حفظ و پاسداری دستاوردهای نظام و انقلاب است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم دردیدار با با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: خبرنگاران از اینکه ارتباط مستقیم با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) داشته باشند، خرسند می‌شوند که امیدواریم این فرصت در فاصله‌های زمانی کوتاه مدت به اصحاب رسانه داده شود.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۱۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از اعضای سازمان بسیج رسانه استان قم و اصحاب رسانه عصر چهارشنبه با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) دیدار و گفت‌وگو کردند.

عبدالحمید تناور، مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان قم با اشاره به اهداف تشکیل سازمان بسیج رسانه بیان کرد:‌ هدف از ایجاد این تشکل،‌ حفظ و پاسداری دستاوردهای نظام و انقلاب است که دیدار اصحاب رسانه با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای پیشبرد اهداف این نهاد بسیار راهگشاست.

در بخش دیگری از این دیدار، سیدعلی پور طباطبایی، سرپرست خبرگزاری تسنیم در قم نیز با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه آستان مقدس حضرت معصومه(س) در تولید اخبار بیان کرد: اخبار مناسب و با کیفیتی از تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) به رسانه‌ها ارسال می‌شود، ولی تمایل رسانه‌ها این است که به جای دریافت اخبار خودشان اخبار آستان حضرت معصومه(س) را پوشش دهند و تعامل رسانه‌ای با آستان مقدس حضرت معصومه(س) داشته باشند.

وی ادامه داد:‌ پیشنهاد می‌شود پایگاه خبری در آستان مقدس تشکیل شود و خبرنگاران به صورت مستمر در این پایگاه حضور پیدا کرده و اخبار مربوط به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و حضور شیعیان جهان که برای زیارت به قم آمده‌اند، پوشش دهند.

احمد نامداری مدیر پایگاه خبری شهر کریمه اهل بیت(س) نیز به پوشش رسانه‌ای اخبار نماز جمعه در قم اشاره کرد و گفت: باید پایگاهی در ستاد نماز جمعه استان قم تشکیل شود که این اخبار را پوشش دهد و تنها به خبرنگاران اکتفا نکنند.

وی همچنین به وظایف پایگاه‌های خبری اشاره و تصریح کرد: در این پایگاه‌ها نکات مثبت و منفی شهر را منتشر می‌کنند.

مدیر پایگاه خبری شهر کریمه اهل بیت(س) با اشاره به ظرفیت رسانه‌ای قم خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند در پوشش اخبار به ویژه برنامه‌های بین‌الملل فعالیت مناسبی داشته باشند.



ارسال نظرات