همایش آموزشی پدافند غیرعامل در شهرستان حاجی آباد برگزار شد

همایش آشنایی و آموزش هرچه بیشتر بسیجیان با پدافند غیرعامل به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان حاجی آباد در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۱۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، همایش آموزشی پدافند غیرعامل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان حاجی آباد امروز با حضور امام جمعه شهرستان حاجی آباد، فرماندار، فرمانده سپاه،مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه و دیگر مسئولان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و عموم فرماندهان بسیجی و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به این مبحث که مهمترین جبهه ما جبهه فرهنگی است، یکی از مهمترین موضوعاتی که باید در نظر داشته باشیم بحث آموزش پدافند غیرعامل است.

سرگرد حجت‌ امیری کیا بیان داد: ما اگر خودمان را در مقابل مباحث فرهنگی واکسینه کنیم به هیچ عنوان هیچ کشوری نمی‌تواند ما را تهدید کند و امروز پدافند غیرعامل مهمترین راهکار است و ما نیز وظیفه خود می‌دانیم که در میان عموم مردم این موضوع را رواج داده و آموزش دهیم تا آحاد جامعه برای هرگونه تهدید از سوی دشمنان آماده باشند.

در این همایش بهزاد امامدادی عملیات ناحیه در رابطه با موضوعاتی مانند کلیات،‌اصول و مبانی پدافندغیرعامل ، کلیات و چرائی پدافندغیرعامل ، نقش بسیج در پدافندغیرعامل ، نقش پدافند غیرعامل در تهدیدات نرم و تهدیدات سایبری و راهکارهای دفاعی مورد مطالبی را عنوان کرد.

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: امروز با آموزش پدافند غیرعامل کشورمان را در مقابل مباحث فرهنگی واکسینه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار