ريیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق از برگزاری همایش استانی بزرگداشت امامزادگان همزمان با روز تکریم و بزرگداشت امامزادگان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۴۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: حجت الاسلام "محمد علی کارگران" با بیان این که در دهه کرامت امسال، برنامه‌های متنوعی در امامزاده عبدالله(ع) و بقاع متبرکه شهرستان بافق در حال برگزاری است، گفت: امروز پنجشنبه، همزمان با روز پنجم ذی القعده روز تکریم و بزرگداشت امامزادگان، همایش استانی بزرگداشت امامزادگان با محوریت آستان مقدس حضرت عبدالله بن موسی الکاظم(ع) شهرستان بافق برگزار می‌شود
وي هدف از برگزاری این همایش ها را آشنایی با فرهنگ و سیره عملی زندگی امامزادگان بیان کرد و افزود: این همایش با حضور مسئولین استان یزد و شهرستان بافق و مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار می‌شود.
ريیس اوقاف و امور خیریه بافق اظهار كرد: این همایش با سخنرانی حجت الاسلام "فرشاد" و با حضور قاری بین‌المللی "حسن دانش" شامگاه پنجشنبه 29 مردادماه سال جاری در آستان مقدس حضرت عبدالله بن موسی الکاظم(ع) بافق برگزار می‌شود.
کارگران ادامه داد: این همایش با همت امام جمعه و فرماندار بافق، اداره اوقاف و امور خیریه، مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده عبدالله(ع)، شرکت سنگ آهن مرکزی و پایگاه مقاومت بسیج امامزاده عبدالله(ع) و نبی اکرم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات