معاون فرهنگی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج :

برنامه نمایشی غدیرخم در استانهای کشور برگزار می شود

فیض الله محمدزاده گفت: همزمان با فرارسیدن عیدغدیر خم، به دلیل اینکه حادثه غدیر تحریف نشود برنامه غدیر امسال را سازماندهی تر از سال های قبل در استان های کشور برگزار می کنیم.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۶۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، فیض الله محمدزاده  گفت: ما با استفاده از  ظرفیت هنرمندان در حوزه نمایشنامه نویسی و مراجع تقلید و با توجه به مستندهای متغنی که داریم تلاش می کنیم تا اجرای کیفی تری در خصوص بازسازی نمایش غدیرخم نسبت به سال های قبل داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: بازسازی واقعه غدیر خم از سال 1389 به همت سازمان بسیج مستضفین و همکاری علما و مراجع قم و با اجرای آن در حاشیه کوه خضر نبی(ع) استان قم آغاز شد و در همان سال اول 80 هزار نفر این نمایش را به صورت مستقیم مشاهده کردند.
 
محمدزاده خاطرنشان کرد: سال 1390 در 73 نقطه کشور، سال 1391 در 83 نقطه کشور و سال 92در 120 شهر این نمایش برگزار شد و سال گذشته نیز برای 113 شهر به نمایش گذاشته خواهد شد و با توجه به استقبال مردم، این نمایش در برخی شهرها دو یا سه بار تکرار خواهد شد و امسال در نقاط بیشتری از کشور و خارج از کشور شاهد اجرای این نمایش خواهیم بود.
 
وی افزود:در بحث فرهنگی اردوگاه های متمرکز کشوری سازمان اردویی راهیان نور بسیج،چهار مبحث مهم داریم که برای اجرایی کردن آن تلاش می کنیم.
 
این مقام مسئول ادامه داد: اردوگاه های ما خداروشکر درچهار بخش از جمله بحث قرآنی  خیلی خوب در حال فعالیت هستند .
 
محمد زاده ادامه داد: با همکاری اردوگاه هفتم تیر رامسر یک برنامه قرآنی در رامسر اجرا کردیم که به حمدالله بازتاب خوبی داشت و شبکه قرآن و سایت ها به خوبی به آن پرداختند.
 
معاون فرهنگی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج ادامه داد: در بحث ورزش نیز خوب عمل کرده ایم که بحمدالله در مناسبت هایی مثل دهه فجر و جام رمضان مسابقات خوبی را برگزار کرده ایم.
 
وی افزود: در سازمان نیز یک برنامه فرهنگی ازجمله زیارت قبور شهدای نور اجرا شد که برنامه خانوادگی قابل قبولی بود.
 
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: دربحث راهیان نور جلساتی با مدیران راهیان نور برگذار شده است در راستای تداوم ارتباط معاونت فرهنگی و مسئول ستاد فرهنگی قرارگاه راهیان نور در خصوص فضاسازی راهیان نور غرب و شمال غرب که طرحهایی را داده ایم که ان شاءالله با همت و زحمت دوستان با اثرگذاری بیشتری اجرا شود.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات