مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا از اعزام نهمین کاروان راهیان نور این استان به شمالغرب کشور خبرداد.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۶۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،محمد علی ریحانی خواه گفت:  نهمین کاروان راهیان نور سپاه عاشورا به تعداد 100 نفـراز بسیج محلات و اقشار سپاه ناحیه شبستر، مناطق عملیاتی شمالغرب کشور را زیارت نمودند.
 
وی ادامه داد: زائرین مشهد شهیدان به مدت دو روز شهرشان را به مقصد  شمالغرب کشور ترک کردند و  ضمن تجدید میثاق با شهدا ی  جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس، به  دیدن دیار عاشقان  ولایت و امامت رفتند. 
 
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا افزود: از زمان آغاز این اردو، با استفاده از راویان فتح و نور از رشادتها و ایثارگریهای شهدا و خاطرات جنگ،  یاد و خاطره شهداء را گرامی داشته و با شهداء عهد و پیمان جدیدی بستند تا همواره راهشان را ادامه دهند و یادشان را گرامی بدارند و  با عمل به وصیت آنها پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب باشند.
 
 ریحانی خواه خاطر نشان کرد:  زائرین شهداء  از یادمانهای  شهدای گمنام ارومیه، شهید کاظمی، شهید خلبان خالد حیدری، شهید بروجردی، شهید امینی، شهدای گمنام پدافند هوایی تمرچین حاج عمران و مناطق عملیاتی والفجر 2 و نصر 7، سردشت و شهرهای پیرانشهر و ارومیه، یادمانهای 8 سال دفاع مقدس در شمالغرب کشور را زیارت نمودند. 
 
این مقام مسئول با اشاره به حماسه راهیان نور خاطرنشان کرد: با حضور در یادمان‌های شهدا و راهیان نور نیروی معنوی و انرژی مثبت می‌گیریم که باید این کار در طول سال تداوم داشته باشد تا معنویت به دست آمده در این مناطق را فراموش نکنیم.
 منبع کوله بار
انتهای پیام/
ارسال نظرات