مسئول اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد :

بازدید بیش از 3000 زائر یزدی از یادمان های دفاع مقدس

مسئول اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد گفت:بیش از 3000 زائر یزدی تا پایان شهریور ماه از یادمان های دفاع مقدس بازدید می کنند.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۶۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
 به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،حبیب الله سیف الدینی گفت: روز گذشته وطی مراسمی باحضورمسئولین، ششمین مرحله اعزام زائرین مناطق عملیاتی دفاع مقدس از محل مصلی امام حسین(ع) سپاه الغدیراستان یزدانجام شد.
 
وی با اعلام این خبر افزود: به منظور توسعه وترویج فرهنگ ایثاروشهادت ومقابله با تهدید جنگ نرم دشمن وآشنایی آحاد مردم وبسیجیان با رشادت وحماسه آفرینی های رزمندگان درمناطق عملیانی غرب کشور ازابتدای مرداد ماه سال جاری تا کنون قریب به 1000نفر از زائرین بسیج مساجد و محلات و اقشار ازسراسر استان یزد به استان کردستان اعزام شده اند.
 
 مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج یزد در ادامه گفت: پیش بینی می شود باتوجه به استقبال زیاد و چشمگیر مردم تاپایان شهریورماه این عدد به 3000 نفر برسد.
 
وی خاطر نشان کرد: درمرحله ششم اعزام که عصر دیروز وطی مراسمی با بدرقه رسمی مسئولین ازمحل مصلی امام حسین(ع) سپاه الغدیرانجام شد، 230نفر از زائرین ازشهرستانهای اردکان؛بافق و یزد به مناطق عملیاتی استان کردستان اعزام شدند.
 
سیف الدینی تاکید کرد: آشنایی جوانان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و جوانان که در طول هشت سال دفاع مقدس با فدای جان خود از سرزمین اسلامی دفاع کردند، از آثار و برکات معنوی این اردو است که با هیچ برنامه فرهنگی دیگری نمی‌توان به آن دست یافت.
 
وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل عصر حاضر را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: باید نسل جوان، گذشته انقلاب و فداکاری جوانان نسل اول را لمس کنند که آنها چه کار بزرگ و غیر ممکنی را انجام دادند و با نثار خون خود این کشور و انقلاب را حفظ کردند.
 
سیف الدینی افزود: امید است در این سفر معنوی جوانان با الگوگیری از شهدا و تجدید پیمان با شهدا و آرمان‌های امام(ره) با جایگاه والای شهادت آشنا شده و در پیروی از ولی فقیه زمان خود پیشگام ‌شوند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات